اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مدیرعامل بیمه البرز از شعب استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد

مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز از شعب این شرکت در استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

مدیرعامل بیمه البرز از شعب استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در بازدید از شعبه بیمه البرز در مرکز استان سیستان و بلوچستان، گفت: شرکت های بیمه دارای سه رکن اساسی و مهم سهامداران، بیمه گزاران و کارکنان و نمایندگان هستند که رضایتمندی این سه رکن رمز موفقیت شرکت ها است.

محسن پورکیانی، افزود: مدیران ارشد شرکت های بیمه برای اینکه بنگاه تجاریشان دچار زوال و چالش نشود باید بتوانند بین این سه رکن توازن ایجاد کنند.

وی در دیدار با کارکنان و نمایندگان بیمه البرز در زاهدان بر لزوم گرایش نمایندگان به بازاریابی و فروش بیمه های عمر تاکید کرد و گفت: به بیمه های عمر باید به دید بهره معنوی بنگریم چرا که در واقع بیمه های عمر تاجین کننده آینده افراد کم درآمد و اقشار محروم جامعه است.

پورکیانی ادامه داد: بیمه های عمر در دراز مدت و پس از سررسید مدت بیمه نامه، کمک هزینه تامین هزینه های زندگی خانوارهای کم درآمد از جمله هزینه تحصیلات و تشکیل خانواده فرزندان، تامین جهیزیه و .. است و در واقع فعالان بیمه ای بانی خیر هستند که آثارش می تواند باقی الصالحات باشد.

وی تاکید کرد: ما باید در کنار اهداف اقتصادی، هدف آرمانی و معنوی هم داشته باشیم که تک تک رشته های بیمه های خرد اجتماعی به ویژه بیمه های عمر هدف آرمانی خیراخواهانه دارد.

مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به این که استان سیستان و بلوچستان جزو استان های کم تر توسعه یافته و غیرصنعتی است بر لزوم توسعه فروش بیمه های خرد در این استان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه رویکرد شعبه زاهدان بیمه البرز رویکرد مثبتی به  فروش بیمه های خرد به ویژه بیمه های عمر دارد و این شعبه توانسته با ترکیب پورتفوی مناسب ،توسعه فروش بیمه های خرد و ضریب خسارت نسبتا پایین فعالیت خوبی در سطح استان داشته باشد و در این راستا خوشبختانه از شرکت های بیمه دیگر پیشی گرفته است. 

وی ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی و همفکری کارکنان و نماینگان شعبه زاهدان، میزان پورتفوی این شعبه نیز افزایش یابد.

پورکیانی یکی از دلایل سفر به استان سیستان و بلوچستان را کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل عنوان کرد و گفت: بیمه البرز در راستای ایفای وظیفه مسوولیت اجتماعی خود، یک میلیارد و پانصد هزار ریال برای تجهیز مدارس این استان به سیستم های گرمایشی ایمن و پانصد میلیون ریال نیز در قالب اهدای چادر امدادی و تهیه لوارم التحریر دانش آموزان به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان از طریق جمعیت هلال احمر کمک کرده است.

وی با بیان این که بیمه البرز در انجام این امور خیرخواهانه به دنبال خوشنامی نیست بلکه وظیفه اجتماعی خود می داند اعلام کرد: در همین راستا در آینده مدارسی را هم در مناطق محروم از جمله استان سیستان و بلوچستان احداث خواهیم کرد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول