اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۷۰ شناگر در مسابقات کارگری کشور رقابت می‌کنند

رییس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی از برگزاری دومین دوره مسابقات شنای کارگری کشور در بجنورد خبر داد و گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۷۰ شناگر از ۱۴ استان به رقابت می‌پردازند.

۷۰ شناگر در مسابقات کارگری کشور رقابت می‌کنند

برات سعیدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات شنای کارگری کشور در بجنورد اظهار کرد: این مسابقات در مرکز استان خراسان شمالی و با یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استخر کارگران بجنورد برگزار می‌شود.

وی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را ۱۴ تیم از استان‌های کشور اعلام کرد و افزود: قریب به ۷۰ شناگر آقا در ۶ رده سنتی ۲۵ تا ۵۰ سال و ۵۰ سال به بالا در این رقابت‌ها حضور دارند.

رییس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی این مسابقات را شامل مواد ۱۰۰ و ۵۰ متر آزاد، کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه اعلام و خاطرنشان کرد: استان‌های کردستان، گلستان، اصفهان، زنجان، خراسان، جنوبی، شمالی و رضوی، لرستان، فارس، تهران، مرکزی، خوزستان، گیلان و مازندران در این رقابت‌ها دارای شناگر هستند.

وی در انتها با اشاره به زمان افتتاحیه رقابت‌ها گفت: افتتاحیه رسمی مسابقات فردا از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در استخر کارگران بجنورد و با حضور مسئولان کشوری انجمن شنای کارگری کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است نخستین دوره این رقابت‌های نیز آذرماه سال گذشته در بجنورد برگزار و تیم استان تهران قهرمان رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول