اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دانشجویان در نامه‌ای به رهبر انقلاب برای اخراج آمریکا از منطقه اعلام آمادگی می‌کنند+ لینک امضا

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: قرار است طی نامه‌ای آمادگی خود را برای ایفای نقش جهت اخراج آمریکا از منطقه به رهبر انقلاب اعلام کنیم برای همین از دانشجویان ایرانی و خارجی دعوت می کنیم به جمع امضا کنندگان نامه بپیوندند.

دانشجویان در نامه‌ای به رهبر انقلاب برای اخراج آمریکا از منطقه اعلام آمادگی می‌کنند+ لینک امضا

مقصود درودی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه و پیام ایشان به انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و اشاره مکرر به نقش جوانان و دانشگاهیان، با تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و دوستان قرارگاه دانشجویی قدس، این ایده مطرح شد که در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب در طلیعه گام دوم و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلم حاج قاسم، آمادگی خودمان را اعلام کنیم و آمادگی خود را برای تحقق پیام معظم‌له اعلام کنیم.

وی ادامه داد: و علاوه بر این؛ موضع دانشجویان جهان اسلام نسبت به خروج آمریکا از منطقه و معامله قرن رو قاطع بیان کنیم.

درودی تاکید کرد: بر همین اساس ایده خود را با تعدادی از دوستان دانشجوی غیر ایرانی هم مطرح کردیم و آنها نیز استقبال کردند.

وی گفت: بر همین اساس نهایتا متن اولیه آماده و با همفکری دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی متن نهایی آماده شد.

درودی ادامه داد: بر همین اساس دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی چه در محور مقاومت و چه دلدادگان محور مقاومت قرار شد این نامه را امضا کنند و یکشنبه ۲۰ بهمن به امید خدا توسط نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها به معظم له تقدیم شود.

وی گفت: علاقمندان برای مطالعه و امضای این نامه می توانند از طریق لینک http://letter4imam.info  اقدام کنند.

متن این نامه در ادامه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام خدمت همه دانشجویان آزاده جهان مخصوصا دانشجویان جهان اسلام و محور مقاومت.

با توجه به خباثت های هر روز آمریکا و نگاه استعماری به کشورهای منطقه خاورمیانه و پس از ترور کردن ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی ما دانشجویان  تصمیم گرفتیم که کارهایی رو در راستای انتقام سخت انجام دهیم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد یک سیلی اول بود و انتقام سخت اخراج آمریکا از منطقه است. نقشی که دانشجویان جهان اسلام می توانند ایفا کنند یک نقش کلیدی و پر رنگ است چرا که مقام معظم رهبری بارها و بارها از نقش جوانان صحبت کردن و مخاطب کلید واژه  «قوی شویم» هم اکثرا جوانان هستند.

در راستای این فرمایشات و در قدم اول باید لبیک خودمان رو به گوشی ولی فقیه و رهبر جهان اسلامِ امروز، برسانیم.

این نامه فوق که به نوعی بیان کننده دیدگاه دانشجویان آزاده جهان اسلام در مورد آمریکاست تدوین شد و قرار شد که هر دانشجویی که با آن موافق است و می خواهد صدای اعتراض خودش به جنایت های آمریکا را به گوش رهبرش برساند نامه رو امضا کند.

با توجه به دست و پا زدن های آمریکا در طرح شکسته خورده موسوم به طرح قرن و با توجه به فضای رسانه ای که دشمن در ایران عزیزمان رصد می کند به نظر در قدم اول، بر دانشجوها واجب شده که آمادگی خود را به رهبر جهان اسلام اعلام کرده و در قدم های بعدی اقدامات لازم دیگری رو انجام دهند.

به همین منظور از تمام دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی داخل و خارج از کشور دعوت می کنیم که به جمع امضا کنندگان این نامه بپیوندند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول