اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امضای تفاهم‌نامه ساخت 2 مدرسه استثنایی در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با مشارکت خیر نیک اندیش مدرسه ساز شهرام بدرلیلان، تفاهم نامه ساخت دو مدرسه استثنایی در بندرعباس امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه ساخت 2 مدرسه استثنایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی‌زاده سرخائی با بیان این خبر افزود: دو مدرسه خیرساز با مشارکت خیر نیک اندیش مهندس شهرام بدرلیلان و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان در هرمزگان ساخته می شود.

وی افزود: در این تفاهم نامه مقرر به ساخت مدرسه شش کلاسه استثنائی با زیر بنای 408 مترمربع در تازیان بندرعباس به صورت مشارکتی خیر و اداره کل نوسازی شده است. 

دادی‌زاده ادامه داد: همزمان ساخت مدرسه استثنائی گچین با سه کلاس درس و 110 متر مربع زیر بنا نیز به صورت مشارکتی آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: درحال حاظر استان هرمزگان دارای 154 مدرسه استثنائی و قریب به سه هزار و 400 دانش آموز می باشد که در تلاش هستیم با افزایش فضاهای آموزشی، پوشش تحصیلی این قشر از جامعه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول