اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبر خوب| کتاب‌های سال 99 و 1400 کشور با تولیدات کارخانه چوب و کاغذ منتشر می‌شود

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران گفت: کتاب‌های سال 99 و 1400 کشور با تولیدات کارخانه چوب و کاغذ مازندران منتشر می‌شود.

خبر خوب| کتاب‌های سال 99 و 1400 کشور با تولیدات کارخانه چوب و کاغذ منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی حسین‌پور ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه چوب و کاغذ مازندران با تبریک ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطر سردار شهید سلیمانی اظهار کرد:  اقدام تیمی در عرصه رونق تولید پاسخی مناسبی داده و امروز بر اساس برنامه‌ریزی به تولید سالیانه بیش از 80 هزار تن کاغذ رسیده‌ایم.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب در این ایام دهه فجر قدم‌های مثبت برای کشور برداریم،گام دوم انقلاب برنامه‌ای از خود قرآن است.

وی با اشاره به اقداماتی که برای تولید این مجموعه ایجاد شد، گفت: مظلومیت این مجموعه به اثبات رسیده است، اقدامات خوبی در استان مازندران برای خروج از بحران انجام شده است.

حسین‌پور یادآور شد: این مجموعه توانمندی دارد که بتواند 100 درصد کاغذ مطبوعات یک سوم کاغذ و چاپ تحریر و یک سوم مقوا کشور را تامین کند.

وی با اعلام اینکه برنامه داریم از چوب‌های باغی که در کشور جمع آوری می‌شود، بتوانیم فعالیت کارخانه را پیگیری کنیم، افزود: کاشت زراعت چوب هم در دستور است.

مدیرعامل چوب کاغذ مازندران با اعلام اینکه واردات چوب و با پوست برای تولیدات این مجموعه مقرون به صرفه نیست، گفت: واردات چوب بدون پوست قدرت رقابت‌ پذیری ما در بازار را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به مطالباتی که از سازمان‌ جنگل‌ها دارد، گفت: بر اساس طرح جنگل‌داری 200 میلیارد تومان از این سازمان مطالبه داریم.

حسین‌پور یادآور شد: در سطح کلان تصمیماتی برای بهره‌برداری از چوب‌ها شکسته افتاده در خط تولید گرفته شده اما این اقدام عملیاتی نمی‌شود و دغدغه ما این است که مباحث مربوط با سازمان جنگل‌ها و مراتع با چوب و کاغذ رفع شود.

وی با اعلام اینکه با شرکت افست و چاپ نشر وارد مذاکره شدیم کتاب‌های سال 99 و هزار 400 با کاغذهای این مجموعه راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/86004/غ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول