اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

طرح ملی ارتقاء خوابگاه‌های دانشجویی کشور اجرا می‌شود/ استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌ مردمی در سال 99

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از زمینه‌سازی برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین، واقفین و مشارکت‌های مردمی در افزایش خدمات رفاهی دانشجویی خبر داد.

طرح ملی ارتقاء خوابگاه‌های دانشجویی کشور اجرا می‌شود/ استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌ مردمی در سال 99

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق در سال آینده، اظهارداشت: منابع صندوق رفاه دانشجویان محدود است و برای ارائه خدمات رفاهی بهتر به دانشجویان باید از حداکثر ظرفیت موجود استفاده کنیم.

به گفته وی، صندوق رفاه دانشجویان استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی را در ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: زمینه سازی و مقدمات لازم برای اجرای طرح بهره مندی از ظرفیت خیرین، واقفین و مشارکت‌های مردمی در توسعه خدمات رفاهی دانشجویی سال آینده فراهم می شود و این برنامه یکی از برنامه‌های مهم صندوق در سال ۹۹ خواهد بود.

مطیعی تصریح کرد: همچنان که اخیراً هم طرحی برای ارتقای خوابگاه های دانشجویی کشور با مشارکت صندوق، خیرین و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پیش بینی شده که در این طرح ۴۰ درصد صندوق، ۳۰ درصد دانشگاهها و ۳۰ درصد خیرین مشارکت دارند.

*از خیرین رفاه دانشجویی تقدیر می‌شود

به گزارش فارس، معاونت برنامه‌ریزی و امور سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان قصد دارد به زودی از خیرین حامی رفاه دانشجویان در سال ۹۷ قدردانی کند.

بنابر اعلام وزارت علوم، خیرین سال گذشته ۴۷۰ میلیارد تومان در پروژه‌های مرتبط با آموزش عالی هزینه‌ کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول