اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 42 درصدی جرایم خشن در استان زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در بخش نظام بخشی به جامعه ما در جرائم خشن مشکلاتی را داشتیم و استان از این موضوع رنج می‌برد که با تلاش و تدبیر و با یک اقدام خوب دستگاه قضایی استان ما امروز با کاهش ۴۲ درصدی جرائم خشن در استان مواجه هستیم.

کاهش 42 درصدی جرایم خشن در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه دیدار چهره به چهره مسؤولان دستگاه  قضایی و  قضات استان با زندانیان که به مناست ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند، همه باید انقلابی باشند، اما قوه قضاییه باید 100 درصد انقلابی باشد که در این راستا وظیفه ما بسیار سنگین است و باید منویات رهبری عزیز  را سرلوحه کارها قرار بگیرد. 

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: از اولویت‌های قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری زندانهاست که در این خصوص توفیقات بسیار خوبی در استان داشتیم و امروز با قاطعیت عرض می‌کنیم که در استان محکوم به مهریه در زندان نداریم با همکاری شما همکاران قضایی این امر محقق شده  و در بخش نظام بخشی به جامعه ما در جرائم خشن مشکلاتی را داشتیم و استان از این موضوع رنج می‌برد که با تلاش و تدبیر و با یک اقدام خوب دستگاه قضایی استان ما امروز با کاهش ۴۲ درصدی جرائم خشن در استان مواجه هستیم.
صادقی نیارکی ادامه داد: سیاست دستگاه قضایی استان این است که تا پایان سال برای کاهش موجودی پرونده‌ها و جمعیت کیفری زندان با برنامه و با شتاب مضاعف جلو برویم و آنهم با لحاظ و رعایت قانون، چرا که همه اقدامات ما بایستی بر اساس قانون باشد.
وی ادامه داد: از دیگر اولویت‌های دستگاه قضایی استان تعیین تکلیف پرونده‌های معوق است که مسؤولان  قوه قضاییه مرتب پیگیری این موضوع است، چرا که درد را شناسایی کردند و وظیفه ماست که به سراغ درمان برویم، که در این راستا اقدامات خوبی در استان آغاز شده و در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم به این مهم برسیم همه باید تلاش مضاعف کنیم 
درپایان برنامه دیدار چهره به چهره مسؤولان قضایی و قضات با  زندانیان  در راستای رسیدگی به مشکلات مددجویان برگزار و دستورات لازم برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول