اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تنها فکر ما به امتیاز گرفتن از بازی با تراکتورسازی است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تنها فکر ما به امتیازگرفتن از بازی با تیم بزرگ تراکتورسازی است.

تنها فکر ما به امتیاز گرفتن از بازی با تراکتورسازی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مجید جلالی امروز در نشست خبری پیرامون مسابقه فردا با تراکتورسازی اظهار داشت: ما دوازده بازی که داریم این‌طور فکر می‌کنیم که دوازده گام مهم و دوازده فینال است وتیم ما به این موضوع کاملا واقف است. ما تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و بچه‌ها نگاه امیدوارانه‌ای به بازی دارند و فردا بازی خیلی خوبی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه علی‌رغم اینکه علی ابراهیمی را نداریم، ابراز داشت: نمی‌توانیم بگوییم چون یک بازیکن نداریم می‌توانیم امتیاز از دست بدهیم ما به هیچ وجه اجازه نداریم که به این موضوع فکر کنیم، تنها فکر ما باید به جمع‌کردن امتیاز باشد ما با تیم خیلی بزرگ و قابل احترامی بازی داریم.

وی ادامه داد: بازی‌کردن در مقابل چنین تیمی و موفق شدن را یک فرصت می‌دانیم و می‌خواهیم این فرصت را از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در سه بازی آخرمان به لحاظ بازی‌هایی که انجام دادیم پنج امتیاز گرفتیم، برای ما الان فرقی ندارد که با چه تیمی بازی می‌کنیم باید با تمام وجود بازی کنیم و امتیاز کسب کنیم باید تیم‌مان را نجات دهیم و به سختی کار، زیاد نباید فکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای همه بازی‌ها، برای سه امتیاز باید برویم و امیدوارم در این راهی که هستیم خداوند کمک کند بتوانیم موفق و جوابگوی هواداران خوبمان باشیم.

جلالی بیان کرد: ما از قضاوت بازی‌ها انتظار خاصی نداریم تنها انتظارمان این است همان‌چیزی که حق منصفانه است جلو برود و الان هم اگر گله‌مندیم به‌خاطر این است که در دو بازی ساپیا و جم حق‌مان تضییع شده و از این بابت ناراحت هستیم امیدوارم فردا داور طوری داوری کند که به هیچ کس حتی ما اجازه ندهد بخواهیم فضای بازی را متشنج کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا داور، قضاوتی قاطعانه، خوب و منصفانه‌ای داشته باشد از داور انتظار می‌رود از بازی به شکل منصفانه مراقبت کند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: اینکه می‌گوییم برای پیروزی می‌رویم، معنایش این نیست که از دقیقه یک می‌خواهیم حمله کنیم کاملا باید سنجیده و عقلایی عمل کنیم، ما مقابل تیمی می‌خواهیم بازی کنیم که بازیکنان آن هرکدام در لحظه می‌توانند نتیجه تعیین کنند، بنابراین باید خیلی سنجیده و هوشیارانه بازی کنیم و استراتژی خاص برای 90 دقیقه داشته باشیم تا بتوانیم در پایان بازی موفق باشیم.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول