اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امنیت مردم و مرزها؛ خط قرمز «سپاه»/ انگشتمان در برابر استکبار روی ماشه است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: سپاه پاسداران فرزند انقلاب اسلامی است و امنیت مردم و مرزها را خط قرمز خود می‌داند.

امنیت مردم و مرزها؛ خط قرمز «سپاه»/ انگشتمان در برابر استکبار روی ماشه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سردار اباذر سالاری امشب در همایش علمای شیعه و سنی قشم اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از نخستین سیلی‌های ملت ایران به استکبار جهانی است.

وی افزود: ایران اسلامی توانسته است تهدیدهای دشمن را به فرصت برای شکوفایی تبدیل کند و اقتدار نظامی کشور از مهمترین نتایج این اقدام به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: در زمانی که کشوری جرات مخالفت با آمریکا را ندارد، جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه بر مواضع انقلابی خود ایستادگی کرده و پایگاه هوایی آن را بواسطه جنایاتی که مرتکب شده است هدف قرار می‌دهد.

سالاری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه جنگ‌طلب نبوده و مواضع آن در برابر کشورهایی که تواضع پیشه کنند متواضانه خواهد بود اما با خوی استکباری، مقتدرانه مقابله می‌کند.

وی اضافه کرد: ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا و به زانو کشاندن تفنگداران گواهی روشن بر این مدعاست.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: سپاه پاسداران فرزند انقلاب اسلامی است و امنیت مردم و مرزها را خط قرمز خود می‌داند.

سالاری تاکید کرد: انگشت به ماشه آماده مقابله با دشمنان هستیم و سیلی موشکی ایران در حقیقت آغازی برای پایان آمریکا و اسرائیل است.

ایران پیش و پس از انقلاب قابل قیاس نیستند

امام جمعه شهرستان قشم نیز اظهار داشت: دو اصل مدیریت جهادی و باور به «ما می‌توانیم» زیربنای شکوفایی و تبیین عملی کارآمدی نظامی اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم افزود: ایران پیش و پس از انقلاب قابل قیاس نیست چرا پیش از انقلاب در حالی که پیشرفت کشورهای جهان آغاز شده بود ملت ایران حتی از کسب سواد نیز بی‌بهره بودند و امروزه بخشی از عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران و پرشتاب در مسیر توسعه هستیم.

وی ادامه داد: امروز در پیچ تاریخی قرار داریم که با توکل به خدا و روحیه جهادی می‌توان از آن عبور کرد و قله‌های آینده متقل به ایران اسلامی است.

تمدن نوین اسلامی جهاد برای جهانی‌سازی اسلام است

امام جمعه اهل سنت قشم نیز اظهار داشت: تلاش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی همان جهاد برای جهانی‌سازی اسلام است.

شیخ عبدالرحیم خطیبی افزود: امید آفرینی در جامعه مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب است و از این رو کلام علماء و وحانیون باید امیدبخش باشد.

وی ادامه داد: صبر و شکرگزاری باید به عنوان دو اصل مهم اسلامی در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول