اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

روز شلوغ نیروی انتظامی کرمانشاه/ از دستگیری اشرار عربده کش تا بازداشت کیف قاپ حرفه‌ای

چند شرور که با عربده و شمشیر کشی باعث رعب و وحشت شهروندان در محدوده میدان فردوسی شده بودند با حضور به موقع و قاطع نیروی انتظامی بازداشت شدند. یک کیف قاپ حرفه‌ای هم دستگیر شد و تیر یک سارق خودرو هم به سنگ خورد.

روز شلوغ نیروی انتظامی کرمانشاه/ از دستگیری اشرار عربده کش تا بازداشت کیف قاپ حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 3 عربده کش میدان فردوسی این شهر با اقتدار پلیس خبر داد. 

سرهنگ «حسین براری» در این خصوص اظهار داشت: پس از تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر عربده کشی 3 نفر و درگیری آنها با شهروندان در میدان فردوسی، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل به سرعت نسبت به دستگیری هر سه شرور عربده کش که با قمه و شمشیرهای خود در حال قدرتنمایی بودند، اقدام کردند. 

سرهنگ براری در پایان از معرفی هر سه شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری کیف قاپ حرفه ای در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک کیف قاپ حرفه‌ای در سطح شهر خبر داد و در این خصوص گفت: پس از وقوع یک فقره کیف قاپی در  شهرک بهداری بلافاصله ماموران کلانتری 24 الهیه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که یک دستگاه خودرو پراید پس از کیف قاپی اقدام به فرار کرده است.

سرهنگ براری اظهار داشت: ماموران کلانتری الهیه پس از جستجوی بسیار موفق به شناسایی فرد کیف قاپ شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 3 فقره کیف قاپی در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

وی در پایان از معرفی کیف قاپ دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

ناکامی سارق برای اجرای نقشه سرقت خودرو 

فرمانده انتظامی جوانرود هم از ناکامی یک سارق در اجرای نقشه اش برای سرقت یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ «هوشنگ مبارکی» در این خصوص اظهار داشت: پس از ارجاء گزارشی به پلیس در خصوص وقوع یک فقره سانحه رانندگی منجر به جرح راننده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در حین بررسی علت وقوع حادثه بودند که خانواده راننده خودرو از فرد سرنشین شکایت و علت آن را مسمومیت اعلام کردند.

سرهنگ مبارکی تصریح کرد: ماموران به دنبال اعلام شکایت صورت گرفته از راننده بازجویی و وی اعلام کرد در بین راه که جوانی حدودا 35 ساله را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده وی در طول مسیر اقدام به تهیه فرنی کرده ولی پس از خوردن آن دچار سرگیجه و مسمومیت شده است.

فرمانده انتظامی جوانرود گفت: پس از ثبت این اظهارات و با هماهنگی مقام قضائی، مسافر خودرو شناسایی و دستگیر شد که وی در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر ریختن مقداری قرص خواب آور در داخل فرنی به منظور بیهوش کردن راننده و سرقت خودرو اعتراف کرد.
وی در پایان از معرفی سارق ناکام به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول