اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها از بیم اعتراضات فلسطینی‌ها هزاران نظامی در قدس مستقر کردند

رسانه‌های صهیونیستی از استقرار چند هزار نیروی نظامی این رژیم در شهر قدس برای مقابله با اعتراضات احتمالی نمازگزاران فلسطینی در مسجد الأقصی خبر داده‌اند.

صهیونیست‌ها از بیم اعتراضات فلسطینی‌ها هزاران نظامی در قدس مستقر کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه «تایمز اسرائیل» روز پنج‌شنبه از استقرار چند هزار نیروی نظامی رژیم صهیونیستی در شهر قدس در آستانه برگزاری نماز جمعه این شهر خبر داه است.

به نوشته این پایگاه، تل‌آویو نگران آن است که فلسطینی‌ها فردا در جریان نماز جمعه در مسجد الأقصی، به طرح سازش تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» اعتراض کنند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داده است که اعزام نیروهای اضافه به نماز جمعه قدس پس از آن صورت می‌گیرد که روز پنج‌شنبه فلسطینی‌ها در اعتراض به رونمایی از معامله قرن چند عملیات شهادت‌طلبانه انجام دادند.

در یکی از عملیات‌های امروز که در قدس اشغالی انجام شد، یک فلسطینی با خودرو به سمت محل تجمع اعضای تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی یورش برد. در این عملیات، دستکم ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته در یک نشست خبری با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آنچه معامله قرن می‌خواند، رونمایی کرد. این طرح که حاصل رایزنی میان واشنگتن و تل‌آویو است و فلسطینی‌ها هیچ نقشی در تدوینش نداشته‌اند، قدس را به طور کامل به رژیم صهیونیستی می‌بخشد، الحاق بخش بزرگی از کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسد و میلیون‌ها آواره فلسطینی را از بازگشت به موطن خود محروم می‌کند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول