اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انگیزه و نشاط سیاسی ملت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر شده است

رئیس موسسه فتوح اندیشه گفت:برخلاف تمام تلاش‌های دشمن برای کاهش شکوه 22 بهمن خواهیم دید که مراسم ۲۲ بهمن امسال بسیار با شکوه‌تر و به خاطر شهادت سردار سلیمانی با انگیزه و نشاط سیاسی بیشتر برگزار خواهد شد.

انگیزه و نشاط سیاسی ملت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر شده است

حجت الاسلام احمد رهدار در گفتگو با خبرگزاری فارس در قم با اشاره به شکست هیمنه آمریکا با انتقام سخت سپاه اظهار کرد: با توجه به تجربه چهل ساله کشور ایران، هر بار که آمریکا و دیگر دشمنان خواسته‌اند مداخله‌ آشکار سیاسی در امور ایران داشته باشند خشم ملت ایران بیشتر برانگیخته شده و انگیزه مردم برای به صحنه آمدن را بیشتر کرده است.

وی با اعتقاد به اینکه مردم امروز با وجود شرایط بد اقتصادی همچنان سرسختانه پشتیبان نظام هستند، مراسم ۲۲ بهمن امسال را تاریخی پیش بینی و بیان کرد: با وجود همه تلاش‌های دشمن برای کاهش شکوه یوم الله 22 بهمن خواهیم دید که مراسم ۲۲ بهمن امسال بسیار با شکوه‌تر، سنگین‌تر و به خاطر شهادت سردار سلیمانی با بغض بیشتر و همچنین با انگیزه و نشاط سیاسی بیشتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

 رئیس موسسه فتوح اندیشه با اشاره به حضور با صلابت مردم جهان به ویژه ایرانیان در تشییع شهدای مقاومت و بخصوص شهید سلیمانی افزود: نحوه انتقامی که سپاه از آمریکا در راستای شهادت سردار سلیمانی به کار گرفت، در 30 سال گذشته بی‌سابقه بود و می توان به جرات گفت که کشور ایران بعد از جنگ جهانی دوم نخستین کشوری است که به نیروهای نظامی آمریکا و مقرهای نظامی آن ها به صورت آشکارا حمله کرد.

وی در ادامه اشاره ای به ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی داشت و اضافه کرد: این نحوه انتقام سپاه از آمریکا به مذاق مردم خوش نشسته است بنابراین انگیزه‌های مردم را بیشتر کرده، البته ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی هم هرچند یک داغ بر دل مردم گذاشت و با تمام وجود شریک غم خانواده های شهدای هواپیما هستیم اما به رغم این مسائل هرچه از زمان بیشتر می گذرد و جزئیات بیشتری از اصل ماجرا در هدف قرار گرفتن هواپیما در اختیار مردم قرار می‌گیرد، مردم بیشتر متوجه می شوند جریانی که کلیه مسئولیت‌ها را برعهده گرفت گویی که کمترین تقصیر و بلکه فاقد هرگونه تقصیری در ماجرا بود.

رهدار افزود: ماجرای سقوط هواپیما الان با توجه به اطلاعاتی که از آن خارج می شود نه‌ فقط به‌‌ عنوان یک برگ تلخ و منفی علیه سپاه و کشور رقم خورد بلکه روز به‌ روز تبدیل به فرصت برای آمریکا و تهدید دشمنان می‌شود و البته امید به این‌ که همین مسئله به‌تنهایی یک عامل مستقل دیگری برای انگیزه دادن و حضور و مشارکت مردم در 22 بهمن امسال خواهد بود.
انتهای پیام/2258*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول