اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دومین پیروزی پیاپی سبز‌پوشان در فولادشهر/ کارت زرد عجیب کاپیتان حدادی‌فر

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و پیروز شد که گزارش کامل اتفاقات و حواشی را می‌توانید بخوانید.

دومین پیروزی پیاپی سبز‌پوشان در فولادشهر/ کارت زرد عجیب کاپیتان حدادی‌فر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 16 تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان صنعت نفت آبادان بود.

بازی را بازیکنان ذوب‌آهن بهتر شروع کردند و در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و شانس رسیدن به گل را نیز داشتند که پنالتی این تیم را محمدزاده از دست داد؛ صنعت نفت آبادان نیز بیشتر به دنبال استفاده از ضد حملات بود و چند موقعیت گلزنی خوب را از دست داد.

در ادامه نیمه اول بازی متعادل‌تر دنبال شد، البته سبز‌پوشان برای گلزنی تلاش بیشتری کردند که ناموفق بودند، صنعت نفت نیز بیشتر در دفاع بود و از دروازه خود حراست می‌کرد، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را شاگردان رادولوویچ در ذوب‌آهن طوفانی آغاز کردند و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردند تا بالاخره توسط دارکو به گل رسیدند؛ در ادامه نیز صنعت نفت سعی کرد برای جبران گل خورده جلو بکشد اما بیشتر به فکر بیشتر نشدن اختلاف بود.

در ادامه نیمه دوم تلاش صنعت نفت برای جبران گل خورده بیشتر شد و با توجه به دفاعی بازی کردن ذوب‌آهن، نفت شانس‌های گلزنی خوبی به دست آورد اما در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

داور: امین عرب‌براقی

کمک‌داوران: حسن انتظاری و فرهاد فرهادپور

کارت زرد: دانیال اسماعیلی‌فر دقیقه 71، قاسم حدادی‌فر دقیقه 79، مهدی خلیل دقیقه 89 و مهدی مهدی‌پور دقیقه 87 از ذوب‌آهن - مسلم مجدمی دقیقه 90 و عقیل کعبی دقیقه 90 از صنعت نفت آبادان

کارت قرمز: بهنام سراج دقیقه 90 از صنعت نفت

گل: دارکو بییدوف دقیقه 57 برای ذوب‌آهن

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر ( محمد نژادمهدی)، احسان پهلوان، دانیل اسماعیلی‌فر (مجتبی حق‌دوست)، فرشاد محمدی‌مهر، دارکو بییدوف (وفا هخامنش)، مسعود ابراهیم‌زاده و مهدی مهدی‌پور

سرمربی: میودراگ رادولوویچ

ترکیب صنعت نفت آبادان:

ناصر سالاری، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی (بختیار رحمانی)، حسین ساکی، محمد اهل‌شاخه، مصطفی احمدی (مسلم مجدمی)، مهدی مومنی (میلاد جهانی)، طالب ریکانی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: بهنام سراج

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 6

طالب ریکانی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد که ضربه پرقدرت این بازیکن را مهدی خلیل با مشت دفع کرد.

- دقیقه 12

پنالتی روی حرکت احسان پهلوان برای ذوب‌آهن به دست آمد که این ضربه را وحید محمد‌زاده به راحتی از دست داد و ضربه وی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

- دقیقه 21

جعفر سلمانی روی اشتباه مدافعان ذوب‌آهن و بعد از یک این که یک مدافع را پشت سر گذاشت با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شد اما ضربه این بازیکن را مهدی خلیل با یک واکنش خوب مانع گلزنی سلمانی شد.

- دقیقه 24

ارسال زیبای دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه صنعت نفت به پهلوان رسید اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

- دقیقه 45

چند ارسال پیاپی بازیکنان ذوب‌آهن روی دروازه صنعت نفت را مدافعان به خوبی دفع کردند و بازیکنان ذوب‌آهن در زدن ضربه سر ناموفق بودند.

- دقیقه 55

توپ در محوطه جریمه بعد از گذشتن از مدافعان به پهلوان رسید اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان به خوبی دفع کرد و در ادامه نیز ضربه اسماعیلی‌فر را مدافعان از روی خط دور کردند.

- دقیقه 57

ارسال خوب مسعود ابراهیم‌زاده در محوطه جریمه به دارکو رسید که این بازیکن بعد از کنترل توپ با یک ضربه خوب نخستین گل ذوب‌آهن را وارد دروازه صنعت نفت کرد.

- دقیقه 70

پاس تماشایی ابراهیم‌زاده در آستانه دروازه صنعت نفت به دارکو رسید اما ضربه بی‌دقت دارکو بعد از برخورد به پای دروازه‌بان صنعت نفت به کرنر رسید.

- دقیقه 77

عیسی آل‌کثیر روی یک پاس در عمق با گلر ذوب‌آهن تک به تک شد اما ضربه این بازیکن را مهدی خلیل به زیبایی مهار کرد، در ادامه نیز آل‌کثیر شانس خود را دوباره امتحان کرد که این‌بار هادی محمدی مانع از گلزنی وی شد.

- دقیقه 88

میلاد جهانی با یک حرکت زیبا و در عرض پشت محوطه جریمه خود را صاحب موقعیت کرد اما ضربه وی با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه ذوب‌آهن برخورد کرد و به بیرون رفت.

حواشی:

* سکوهای بخش جنوبی ورزشگاه فولادشهر که به تازگی احداث شده به صورت کامل صندلی‌گذاری شده است.

* 2 تیم با  نوشته‌ای به مناسبت دهه فجر به میدان آمدند؛ سرمربی و کادر فنی ذوب‌آهن نیز پیش از شروع بازی به سمت نیمکت صنعت نفت رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

* محمد قریشی بازیکن صنعت نفت در آستانه شروع بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت، عیسی آل‌کثیر نیز با برخی از بازیکنان ذوب‌آهن خوش و بش کرد؛ هادی محمدی و مسعود ابراهیم‌زاده نیز از ذوب‌آهن به سمت نیمکت صنعت نفت آبادان رفتند.

*دارکو بییدوف خرید جدید ذوب‌آهن است که در این دیدار برای اولین‌بار در خط حمله ذوب‌آهن قرار گرفته است.

* تعدادی از هواداران صنعت نفت در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند که برخی از آن‌ها در محوطه ورزشگاه به بلیت‌فروشی انجام شده، اعتراض داشتند.

* هواداران ذوب‌آهن همچون گذشته استقبال کمی از این دیدار به عمل آورده‌اند و حدود 100 هوادار سبز‌پوش در فولادشهرر حضور دارند.

* مهدی رجب‌زاده بازیکن سابق ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد و از نزدیک بازی را مشاهده می‌کند.

* بهنام سراج که بعد از رفتن اسکوچیچ از صنعت نفت هدایت این تیم را برعهده دارد، بعد از این‌که سلمانی موقعیت خوب گلزنی را از دست داد به شدت ناراحت شد.

* کادر فنی ذوب‌آهن بعد از این‌که به سود صنعت نفت خطا اعلام شد به داور اعتراض کردند که داور به کنار زمین آمد و به یکی از نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن تذکر داد.

* هواداران ذوب‌آهن در دقیقه 30 بازی یاد مرحوم اصغر فروتن، پیش‌کسوت ذوب‌آهن را زنده نگه داشتند.

* حدود 50 هوادار صنعت نفت آبادان در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند و با شور و حرارت خاصی تیم خود را مورد تشویق قرار می‌دهند.

* سرمربیان هر 2 تیم از ابتدای بازی با به صورت ایستاده از کنار زمین نظاره‌گر بازی هستند و نکات را به بازیکنان خود منتقل می‌کنند.

* دارکو بییدوف در اولین بازی خود برای ذوب‌آهن موفق به گلزنی شد و خوشحالی خود را با نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن تقسیم کرد.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر 870 نفر اعلام شد.

* در دقیقه 79 و زمانی که قاسم حدادی‌فر تعویض شد، وی برای سپردن بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن به سمت یکی از بازیکنان رفت اما داور بازی به دلیل اتلاف وقت به وی کارت زرد نشان داد.

* یکی از نیمکت‌نشینان صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد و به بیرون رفت.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول