اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسؤولان دچار متدهای لیبرالی و اشرافیت نشوند/ باید نمایندگانی کارآمد و انقلابی انتخاب کنیم

امام جمعه مرکز مازندران گفت: کارگزاران و مسؤولان نظام جمهوری اسلامی روحیه انقلابی داشته باشند و جهادی باشند و به شیوه‌ها و متدهای لیبرالی و اشرافیت دچار نشوند.

مسؤولان دچار متدهای لیبرالی و اشرافیت نشوند/ باید نمایندگانی کارآمد و انقلابی انتخاب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، با بیان اینکه الطاف و برکاتی که از جانب خدا داریم یک عامل و زمینه‌اش تقوا است، اظهار کرد: اگر تقوا داشته باشیم خداوند الطاف و کمک‌های خود را ادامه خواهد داد.

وی افزود: تقوا ما را در مواجهه با دشمنان یاری می‌کند و در زندگی مشکلات ما را برطرف خواهد شد و باید با آدم‌های صادق و باتقوا همراه باشیم.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه انسان باید در عاجل و اجل تقوا داشته باشد، تصریح کرد: مدیریت بین عاجل و اجل مهارت است و یک انسان باید بلد باشد که کجا و چقدر به عاجل در زندگی خود و چقدر در اجل خود اهمیت می‌دهد.

لائینی با بیان اینکه انسان‌های با تقوا سود دنیا و آخرت را می‌برند، گفت: از تقوا باید در دنیا و آخرت استفاده کرد و تقوای الهی در هر دو دنیا به انسان سود می‌رساند چراکه تقوا سِپَر گناهان در دنیا و راه صعود به بهشت است.

وی با اشاره به اینکه تقوا دین انسان را اصلاح و حفظ می‌کند، افزود: پدر و مادرها حسن تربیت و با تقوا شدن برای بچه‌ها داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دو روز ۲۲ بهمن و ۲ اسفند را دو آزمون بزرگ ملت ایران عنوان کردند و امیدوارم در این دو آزمون مردم ما برگ زرینی دیگری را بر کتاب ارزشمند افتخارات برجستگی کشور بیفزایند.

لائینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی استمرار نهضت فاطمی است و باید این انقلاب را حفظ کنیم، تاکید کرد: روحیه انقلابی و این خروش انقلابی چنان بالنده، زنده و پویا است و این از ویژگی‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی افزود: نظریه‌های بود که می‌گفت انقلاب اسلامی یک حرکت و یک نهاد در نظام تبدیل می‌شود و این جوش و خروش‌ها تبدیل به نهاد می‌شود و آدم‌ها نسبت به انقلاب بی تفاوت می‌شوند اما بر خلاف این نظریه جوش و خروش ادامه دارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی خود را یک انقلابی می‌داند، افزود: کارگزاران و مسؤولان نظام جمهوری اسلامی روحیه انقلابی داشته باشند و جهادی باشند و به شیوه‌ها و متدهای لیبرالی و اشرافیت دچار نشوند.

لائینی با اشاره به اینکه پیشرفت انقلاب ما در روحیه انقلابی است و باید به روحیه استشهادی و جهادی توجه‌کنیم، تصریح کرد: زمانی که از روحیه انقلابی و جهادی فاصله گرفتیم موفق نبودیم.

امام جمعه ساری گفت: ایران اسلامی جزء معدود کشورهایی است که به دانش هوا و فضا دست یافته است و این موفقیت نشان‌ از روحیه انقلابی و جهادی دارد و هر کسی کشور خود را دوست دارد باید روحیه جوش و خروش انقلابی خود را حفظ کند.

لائینی تاکید کرد: نمایندگانی که انتخاب می‌کنیم باید روحیه انقلابی داشته باشند و کارامد باشند و شعارهای انقلاب را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب بازنشستگی و خستگی ندارد، انسان‌ها بازنشسته و خسته می‌شوند اما از فعالیت‌های انقلاب خود خسته نمی‌شوند و جلوه آن را در اربعین شاهد هستیم که پیر و جوان از همه اقشار به عشق به میدان می‌آیند.

امام جمعه ساری افزود: کارهایی که دشمن می‌کند به نفع نظام است و این جوش و خروش را داغ‌تر می‌کند و معامله قرن جوش و خروش انقلابی و روحیه انقلابی مردم را تشدید می‌کند و فتنه‌سازی دشمن به ضرر دشمن تمام شده است.

لائینی گفت: نشانه‌های جوشش انقلابی حضور در راهپیمایی خواهد بود و یکی از نشانه‌های دیگر آن شعار مرگ بر آمریکا است.

انتهای پیام/86031/غ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول