اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

عملکرد انقلاب اسلامی در استقلال، آزادی و خودکفایی آشکار است

امام جمعه سیرجان گفت: ملت ما با بصیرت کامل دشمن را شناختند و باعشق و علاقه کامل علی‌رغم مشکلات، نظام و انقلاب اسلامی را پیش بردند و امروز هم عملکرد انقلاب در استقلال و آزادی و خودکفایی برای مردم روشن و اشکار است.

عملکرد انقلاب اسلامی در استقلال، آزادی و خودکفایی آشکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال از حضور در تمامی راهپیمایی‌های گذشته و دیگر عرصه‌های مردمی انقاب اهمیت بیشتری دارد زیرا دشمنان نظام اسلامی شکست خوردند و پیروزی نهایی بر آمریکا قطعی است.

امام جمعه سیرجان با تشریح روند مقاومت و شکست آمریکا در همبستگی جبهه مقاومت پس ازشهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت:  آینده روشن و درخشان و پرقدرت متعلق به اسلام و انقلاب اسلامی است و انشاءالله به‌زودی بشریت شاهد فروپاشی رژیم‌های سلطنتی و خودکامه خواهد بود.

وی افزود : راهپیمایی امسال ملت ایران مهم‌ترین راهپیمایی در طول ۴۰ سال گذشته خواهد بود و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است زیرا  آمریکا و غرب از اقتدار نظام اسلامی شکست خورده وجهان به این حقیقت پی برده است .

خطیب جمعه سیرجان گفت : ملت ما با بصیرت کامل دشمن را شناختند و باعشق و علاقه کامل علی‌رغم مشکلات، نظام و انقلاب اسلامی را پیش بردند و امروز هم عملکرد انقلاب در استقلال و آزادی و خودکفایی برای مردم روشن و اشکار است.

حجه الاسلام حسینی افزود : دشمنان در تبلیغات خود خدمات ارائه شده به مردم اعم از راههای ارتباطی ، آب و برق و گاز ، فرودگاه و راه آهن ، آبادانی روستاها و شهرها کمرنگ جلوه می دهند و در صدد یاس و ناامیدی مردم است اما باید به واقعیت ها رسید و ببینیم خدمات بی شماربرای مردم آشکار است  و مردم هم قدردان انقلاب هستند.

امام جمعه سیرجان به اهمیت حضور مردم در انتخابات آینده هم اشاره کرد و گفت : مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار است و پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است که باید در انتخاب دقت کامل کرد.

وی به کاندیداها هم توصیه کرد قانون را رعایت کنند و در هزینه‌های تبلیغاتی مواظب باشند و بدانند معضل خرید و فروش رای، غیرقانونی و حرام است و در شان یک مجلس در نظام اسلامی نیست که نماینده منتخب  آلوده به این موارد شود.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول