اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استاندار دغدغه مردم «دیر» درباره حق آلایندگی را برطرف کند/ تبعیض را تحمل نمی‌کنیم

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه مردم دیر تبیعض را تحمل نمی کنند، گفت: استاندار بوشهر در سفر خود به شهرستان دیر دغدغه مردم درباره حق آلایندگی را برطرف کند.

استاندار دغدغه مردم «دیر» درباره حق آلایندگی را برطرف کند/  تبعیض را تحمل نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه های نمازجمعه بندر دیر با تبریک دهه فجر و با بیان اینکه سخنان امام خمینی(ره) ریشه در قرآن دارد، اظهار داشت:  این انقلابی که دستاورد آن عزت و آزادی است و در این 41 سال با وجود جنگ و تحریم دشمن، کارهای بزرگی صورت گرفته، قدردان باشیم و برای تداوم آن، پایبندی خود بر ارزش‌های اسلامی و پیروی از ولی فقیه را تقویت کنیم.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به سفر استاندار بوشهر در روزهای آینده به شهرستان دیر برای افتتاح برخی پروژه‌ها، بیان کرد: استاندار بوشهر در این سفر، پیرامون حق آلایندگی شهرستان دیر پیام و بشارت را به مردم ما بدهند و این دغدغه و نگرانی مردم نسبت به حذف حق آلایندگی یا کاهش آن را برطرف کنند.

وی افزود: مردم ما با وجود همه مشکلاتی که دارند تاکنون هیچ اقدامی که بهانه دست دشمن بدهد انجام نداده‌اند، صیادان ما بعد از گذشت چندماه از سهمیه‌بندی هنوز مسئله سوخت‌شان حل نشده ولی تاکنون اقدامی که باعث خشنودی دشمن شود، انجام نداده‌اند.

حسینی با بیان اینکه نسبت به این مردم وفادار، صبور و نجیب نباید تبعیض روا داشته شود، تأکید کرد: مردم ما مشکلات را تحمل می‌کنند اما تبعیض را نه؛ امیدواریم که تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در مسائلی که هست تجدیدنظر کنند و حق مسلم مردم ما را به آنها برگردانند.

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر،گفت: پایه و اساس تحول در قوه قضاییه اصلاح دستگاه قضایی از درون و برخورد با عناصر فاسد در قوه قضاییه و کسانی که احترام مردم را رعایت نمی‌کنند است که تاکنون صورت گرفته و  انتظار داریم باز هم در این استان شاهد چنین برخوردهایی باشیم.

خطیب جمعه دیر با تأکید بر اینکه برخی از افراد که در شعب تجدیدنظر هستند باید در مورد آنها تجدیدنظر شود، ادامه داد: در رابطه با پرونده‌های زمین‌خواری در این شهرستان حکم خوبی صادر شده اما در مرکز استان تبرئه می‌شود.

وی افزود: باید درباره افراد چنین شعبی تجدیدنظر شود و با افرادی که زدوبندی دارند و مردم را به نظام اسلامی بی‌اعتماد و بدبین می‌کنند برخورد قاطع صورت گیرد.

حسینی تصریح کرد: روز 22 بهمن برای پاسداری از آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام و اعلام وفاداری به نظام اسلامی و تجلیل از سردار حاج قاسم سلیمانی و ابراز نفرت از قاتلان وی به صحنه خواهیم آمد و حماسه دیگری خلق  و برگ زرین دیگری در کارنامه خودمان ثبت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات  موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود، افزود: انتخابات اساس همه مسائل است و با انتخاب صحیح بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

امام جمعه دیر اضافه کرد: همه برای عملیاتی شدن حضور حداکثری مردم و هم انتخاب افراد شایسته در انتخابات پیش‌رو تلاش کنیم.

وی درباره معامله قرن یادآور شد: طرح شیطانی معامله قرن به سرانجام نمی‌رسد و محدوده مقاومت علیه استکبار در غرب آسیا به سرعت در حال گسترش است و فلسطین در مقابل این طرح خواهد ایستاد و جمهوری اسلامی نیز از مردم این کشور حمایت می‌کند.

 انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول