اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عزت و اقتدار کشور مرهون حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است/با قهر کردن هیچ مشکلی حل نمی‌شود

امام جمعه بناب گفت: کم و کیف رأی مردم در هر کشوری رمزگشاست و نمودار میزان قدرت و اقتدار آن کشور را نشان می‌دهد.

عزت و اقتدار کشور مرهون حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است/با قهر کردن هیچ مشکلی حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: نباید نقش شرکت در انتخابات را دست کم گرفت و عزت و اقتدار هر کشوری مرهون حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن تأکید کرده‌اند.

وی با اشاره به تأثیر بالای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در ثبیت نظام و انقلاب اذعان کرد: دشمنان مترصد انتخابات پیش روی ایران هستند که مردم این کشور آیا بیدارند و یا در خواب هستند و آیا مردم ایران اسلامی چقدر در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: انتخابات تعیین‌کننده اقتدار کشور است و حرف اول را می‌زند، نقش قوای نظامی، انتظامی و امنیتی و ابزارهای مدرن آنها در مرحله بعدی قرار دارد.

باقری‌بنابی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی که «مجلس در رأس امور است» و «میزان رأی ملت است»؛ تصریح کرد: این مطالب حکایت عمیقی دارند و هیچ حکومتی بدون پشتوانه مردمی امکان پیروزی و موفقیت را ندارد.

وی یادآور شد: با قهر کردن و پشت کردن به صندوق‌های رأی هیچ مشکلی حل نمی‌شود و ویژگی‌های نماینده اصلح را مقام معظم رهبری تبیین کردند که مؤمن، انقلابی و شجاع بودن از ویژگی‌های نماینده اصلح است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک فرارسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: مردم سرزمین ایران اسلامی در 40 سال گذشته امتحانات سنگینی داده‌اند و شایستگی خود را به اثبات رسانده و نشان داده‌اند که مردم ایران از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

باقری‌بنابی در ادامه متذکر شد: در 40 سال گذشته مردم ایران اسلامی با جان و دل نشان دادند با وجود نارسایی‌های موجود که در سایه تحریم‌های دشمنان و سوءمدیریت در داخل به وجود آمده، همواره حامی نظام و ارزش‌های الهی هستند و در هیچ مقطع حساسی حمایت خود را از نظام و انقلاب دریغ نکردند. مخصوصاً در مراسم تشییع و سوگ عبد صالح خدا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که رفراندوم دیگری در کشور به وجود آوردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب، اذعان داشت: ملت ایران در تشییع و سوک سردار دل‌ها نشان دادند که تا پای جان در پای نظام و انقلاب ثابت قدم هستند، از این رو حیف است این وحدت و همدلی ملی به فراموشی سپرده شود و باید این سرمایه را مغتنم شمرد و نباید یک عده افراد حاشیه‌ساز حرفه‌ای برای دستیابی به مطامع سیاسی و گرایش باندی خود به این وحدت عظما خدشه وارد کنند.

وی با بیان اینکه هیچ دولت و هیچ حاکمیتی با وجود پایگاه مردمی محکوم به زوال نشده‌اند، به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال مصادف شده با اربعین شهادت سردار سلیمانی و از این رو حضور و شرکت مردم در این یوم‌الله و جشن پیروزی انقلاب تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول