اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

استمرار انتقام خون سردار سلیمانی حضور در راهپیمایی 22 بهمن است

امام جمعه جیرفت گفت: : استمرار پروژه انتقام خون سردار سلیمانی تنها حمله به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیست، بلکه استمرار آن در حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ادامه خروج آمریکایی ها از منطقه و در نهایت فتح قدس است.

استمرار انتقام خون سردار سلیمانی حضور در راهپیمایی 22 بهمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با طرح این سوال که فایده انقلاب چه بود، اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت الهی است و ما در حکومتی زندگی می‌کنیم که مشروعیت الهی دارد و بزرگترین خدمت این انقلاب اسلامی، زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

امام جمعه جیرفت بیان داشت: سردار شهید سلیمانی، موج عظیمی در عالم ایجاد کرد که از برکات انقلاب اسلامی است، کدام یک از سلبریتی‌ها، بازکنان و بازیگران می‌توانست این چنین حیات طیبه‌ای داشته باشد در کارنامه انقلاب شهیدانی همچون احمدی‌روشن و تهرانی‌مقدم داریم و امام امت درباره معامله فرمودند؛ ترامپ قبل از مرگِ خود، مرگ این معامله را خواهد دید.

وی تصریح کرد: استمرار پروژه انتقام خون سردار سلیمانی تنها حمله به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیست، بلکه استمرار آن در حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ادامه خروج آمریکایی ها از منطقه و در نهایت فتح قدس است و مهمترین گام در بیعت با خون و آرمان های سردار سلیمانی، بیعت با امام، رهبری و شهدا، حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است زیرا تا حکام صالح نباشند جامعه صالح نمی شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری اساسی ترین مسئله نظام و زیر بنای علاج همه مشکلات، در دست مجلس است.

وی ادامه داد: آغاز فتنه‌ها همواره به دست جریان لیبرال و منافقان رقم خورده است و در انتخابات امسال رمز فتنه، انتخابات تشریفاتی و انتصابی‌بودن نمایندگان است.

سعادت‌فر با بیان اینکه اصلاحات در جزئیات خوب است و نه در کلیات، افزود: اصلاح‌طلبی که اسلام و ولایت را قبول ندارد و به‌دنبال حذف آنهاست، این اصلاح‌طلب نیست و سیاست رهبری آن است که باید قوی باشیم و مجلسی قوی داشته باشیم و شاخص‌های یک نماینده اصلح شامل نماینده باید مومن و انقلابی باشد و در برابر به وسوسه هضم نشود و به دنبال منافع شخصی خود نرود.

وی افزود: نماینده انقلابی، نماینده‌ای است که مذاکره با آمریکا را سم بداند، به‌دنبال مذاکره نباشد و شجاع بوده و قدرت تدبیر داشته باشد و نماینده مجلسی که برای مرگ بر آمریکا استخاره می‌کند و شجاعت حمایت از ولایت را ندارد مفید نبوده و این فرد انقلابی نیست.

امام جمعه جیرفت ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی سنگر خدمت و مسئولیت‌ها امانت هستند و لازم است مردم خادمان مخلص خود را بشناسند.

انتهای پیام/ 2655/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول