اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دشمنان امروز بیش از همیشه از اقتدار موشکی ایران می‌ترسند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: دشمنان جرأت آغاز جنگ را ندارند و امروز بیش از هر زمانی از اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند.

دشمنان امروز بیش از همیشه از اقتدار موشکی ایران می‌ترسند

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی امشب در حسینیه روستای افتر در شهرستان سرخه اظهار کرد: حاکمان ظالمی که بر مردم ظلم و ستم می‌کردند، کسانی بودند که فساد را در جامعه رواج دادند و این امام راحل بود که مردم را از دست ظالمان نجات داد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره)، انقلاب شکوهمند اسلامی را برپا کردند و این‌ها از الطاف خدای تعالی است. نخستین مأموریت امروز ما این است که مردم را به‌سوی خدا دعوت کنیم. مأموریت دوم یادآوری به ملت ایران است که فراموش نکنید چه حاکمان ظالمی در این مملکت وجود داشتند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان افزود: نسل‌های جوان و نوجوان بعد از انقلاب خبر ندارند که در زمان طاغوت چه اتفاقاتی در این کشور افتاده است و این وظیفه ریش‌سفیدان و نسل انقلاب است که به آنها بگویند چه ظلم و فسادی قبل از انقلاب انجام می‌شد که مایه فقر و تباهی مردم بود.

حسینی‌دیباجی ادامه داد: جوانان امروز نمی‌دانند که چه خون‌هایی برای انقلاب و پایداری این نظام ریخته شده و این وظیفه ماست تا برای انتقال آنچه بر ملت ایران گذشته است، به نسل امروز کمک کنیم.

وی با اشاره به قدرت بیگانگان و بی‌کفایتی سران مملکت در دوران طاغوت بیان کرد: در دوران طاغوت، یک کارمند ساده سفارت آمریکا، نخست‌وزیر کشور ما را جابه‌جا و انتخاب می‌کرد و یک آشپز آمریکایی، از شاه مملکت ما ارزشش بیشتر بود و عزت داشت.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان افزود: در آن دوران، برای ایران عزت، شرف و آبرویی نگذاشته بودند؛ خداوند متعال به برکت امام خمینی (ره) و خون شهدا، به این مملکت عزت و سربلندی داد.

حسینی‌دیباجی افزود: دشمن خیلی تلاش کرد تا ملت ایران را زمین زند؛ غربی‌ها دشمن اسلام و مسلمین هستند و فتنه‌ها به پا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها امسال هم دنبال فتنه‌های بسیاری در کشور بودند که خون حاج قاسم سلیمانی نقشه آنها را به هم ‌ریخت و خون پاکش دوباره دل‌ها را احیا کرد. خون حاج قاسم سلیمانی، شور انقلابی در دل‌های این ملت ایجاد کرد و مردم دوباره زنده شدند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان اظهار کرد: دشمن چیزی در چنته ندارد؛ دشمنان جرأت آغاز جنگ را ندارند؛ چراکه اگر این جرأت را داشتند، زودتر از این‌ها جنگ نظامی را علیه کشور ما آغاز می‌کردند.

حسینی‌دیباجی گفت:‌ همان‌گونه که امام خامنه‌ای با اقتدار می‌فرمایند مذاکره نخواهیم کرد و جنگی نخواهد شد، باید پیش رفت؛ چراکه دشمن امروز از اقتدار موشکی ما می‌ترسد.

وی گفت: چیزی که مایه افتخار این ملت محسوب می‌شود، پیوند دلی مردم با حکیم انقلاب است. خداوند تعالی ملت ایران را برانگیخت تا برای ظهور امام زمان (عج) زمینه‌سازی کنند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول