اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جلالی: تساوی مقابل تراکتور تاسف بار بود/از دروازه‌بان تیم گله دارم

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: اینکه نتوانستیم از گلمان مقابل تراکتور محافظت کنیم، خیلی تاسف بار است.

جلالی: تساوی مقابل تراکتور تاسف بار بود/از دروازه‌بان تیم گله دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مجید جلالی پس از توقف خانگی مقابل تراکتور اظهارداشت: واقعا باید تاسف و افسوس خورد. وقتی نمی‌توانیم از گلمان محافظت کنیم، این خیلی ناراحت کننده است.

جلالی افزود: ما با تیم بزرگی بازی کردم و تراکتور تیم شایسته‌ای بود اما وقتی نتوانستیم از گل‌مان محافظت کنیم واقعاً ناراحت هستیم با این حال از بچه‌های تیم راضی هستم و امیدوارم در این مسیر از گل‌هایی که می‌زنیم به خوبی محافظت کنیم تا بتوانیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی گل‌گهر در مورد اینکه پس از 10 نفره شدن تراکتور چرا از گل زده محافظت نشد، عنوان کرد:‌ ما وقتی گل را به ثمر رساندیم فکر گل بعدی را هم کرده بودیم و به بازیکنان توضیح داده بودم که چکار کنیم. تیم ما امروز خیلی زحمت کشید. در بازی قبلی هم دیدید که روی یک اوت دستی گل خوردیم.

وی در خصوص اینکه امروز 6 هزار نفر در ورزشگاه امام علی سیرجان حاضر بودند و این اتفاقی بی‌سابقه در این شهر بوده گفت: اولاً که من از آنها خیلی تشکر می‌کنم، حضور خیلی خوبی داشتند و واقعاً حمایت کردند اما کسی نمی‌تواند بگوید بچه‌های تیم کم گذاشتند آنها با تمام وجودشان بازی کردند شاید قسمت نبود. من می‌توانم به هواداران‌مان بگویم ما سعی می‌کنیم در باز‌های باقیمانده با تمام  وجودمان کار کنیم.

جلالی در مورد اینکه آیا بهتر نیست در بازی‌های بعدی با 4 دفاع به جای 3 دفاع بازی کنند، تصریح کرد: دیروز هم گفتم کاری که ما انجام می‌دهیم براساس احساس نیست بازی تراکتور را بارها می‌بینیم تجزیه و تحلیل می‌کنیم و براساس آن استراتژی می‌چنیم ما استراتژی قوی داشتیم مخصوصاً برای نیمه دوم اما بازی در دقایقی حتی بی‌ثبات شد و آنها روی ما فشار آوردند اما در ادامه آنچه را طراحی کرده بودیم پیاده کردیم حق‌مان بود این بازی را ببریم. من ناراحتم که با یک شوت دروازه ما باز شد. شما ببینید از کجا شوت زد.

وی افزود: از فراهانی گله دارم یک گلر باید در این لحظات تیم را نجات بدهد.  ما همه راه ها را بسته بودیم اینکه در بازی نفت آبادان با 3 دفاع بازی کنیم یا 4 دفاع باید از فردا بازی‌های نفت آبادان را ببینیم و براساس آن تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی گل‌گهر در مورد حضور امین پورعلی در زمین گفت: او حضور خوبی داشت اما در ترکیب اصلی می‌توانست جای چه کسی را بگیرد؟ محمودآبادی هم خوب بازی می‌کند ما هر بازیکنی را که در ترکیب می‌گذاریم براساس محاسبه است  در طول تمرینات نفرات را دائماً جابه‌جا می‌کنیم.

جلالی در خصوص داوری مسابقه اظهار داشت: داوری بازی خوب بود.

وی در مورد تعویض بهنام برزای گفت: او مصدوم نشد تعویض او در امتداد استراتژی بود که داشتیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول