اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مقاومت و ایستادگی در مسیر حق تنها کلید پیروزی انقلاب

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه فرهنگ شهادت و استقلال و عزت ملی را از دستاوردهای مهم انقلاب دانست و گفت: مقاومت و ایستادگی در مسیر حق تنها کلید پیروزی انقلاب است و این دستاوردها حاصل همین مقاومت است.

مقاومت و ایستادگی در مسیر حق تنها کلید پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام حسین گل‌چهره در مراسم یادواره شهدای سادات شهرستان ابرکوه، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: هر چقدر اهداف یک انقلاب بزرگ‌تر و متعالی‌تر باشد، دست‌یابی به آن هم سخت‌تر است. لذا اهداف انقلاب اسلامی بسیار متعالی و در راستای تکریم اسلام و انسانیت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، افزود: امکانات انقلاب اسلامی بسیار کم و دستاوردهای آن بزرگ بود و توانست ضمن بر هم زدن معادلات جهانی، بر کشورهای ابرقدرت دنیا نیز تأثیر بگذارد. هر چند موانع سد راه انقلاب زیاد بود، اما دستاوردهای آن به مراتب بزرگ‌تر است.

گل‌چهره جنگ هشت‌ساله، تحریم‌های اقتصادی، فشارهای همه‌جانبه، ترور شخصیت‌های دینی و ... را موانع سد راه انقلاب دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب تقویت مکتب و باور شهادت است. تبدیل شدن شهادت در بین مردم به یک فرهنگ غنی تا جایی است که بعد از 40 سال از انقلاب، خانواده‌های شهدا با افتخار میگویند که شهید دادیم.

وی یکی از بالاترین آرزوهای یک انسان متعالی را شهادت برشمرد و تصریح کرد: این دستاورد مبنایی الهام‌بخش سایر کشورها و تربیت‌کننده انسان‌های صالح و الگوی آزادگان جهان شد. لذا این فرهنگ شهادت در طول انقلاب به دست آمد و تثبیت شد که نتیجه تربیت‌یافتگان آن را در مبارزه با داعش می‌بینیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با تأکید بر جایگاه دستاوردهای فکری انقلاب، ابراز کرد: دستاورد مهم دیگری که قبل از انقلاب پایمال‌شده بود و با انقلاب به دست آمد، استقلال و عزت ملی در تمامی ابعاد است. استقلال به معانی این است که کشوری نفوذناپذیر باشد و زورگویان دنیا توان تحمیل بسیاری از مطالب را بر آن نداشته باشند.

گل‌چهره ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز در تمامی ابعاد دارای استقلال است؛ اما متأسفانه برخی افراد داخلی می‌گویند بهتر است استقلال نظامی و سیاسی را بدهیم و با دشمن مذاکره کنیم تا استقلال اقتصادی را حفظ کنیم. این در حالی است که دشمن می‌خواهد استقلال را به طور کامل و در همه ابعاد بگیرد و هر کجا احساس کند می‌تواند مسلط شود با تمام قدرت وارد می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز عزت به ملت ایران بازگشته و با تمام قدرت در مقابل ابرقدرت‌های دنیا می‌ایستیم و آنان نمی‌توانند به سمت ما یک فشنگ بیندازند زیرا می‌دانند که موشک دریافت می‌کنند. لذا امروز استقلال و عزتی به‌تمام‌معنا داریم که آن را مدیون انقلاب هستیم.

این روحانی اضافه کرد: روزی ایران ژاندارم منطقه و حافظ منافع آمریکا بود؛ اما امروز پهباد گران‌قیمت آنان را ساقط، نفت‌کش انگلیسی را متوقف، پایگاه نظامی آنان را موشک‌باران می‌کنیم که حتی جرئت نمی‌کنند بیانیه صادر کنند و می‌گویند چیزی نشده است.

گل‌چهره تنها کلید پیروزی انقلاب را مقاومت و ایستادگی در مسیر حق عنوان کرد و گفت: اگر ما کشوری شهادت پرور شدیم، استقلالمان تقویت شد و به عزت رسیدیم، به برکت ایستادگی بود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بااقتدار می‌گویند مذاکره نمی‌کنیم، جنگ هم نخواهد شد و از هیچ‌کسی ترسی ندارند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد سپهبد سلیمانی، اذعان کرد: ما در غم از دست دادن سردار پرافتخار اسلام محزون شدیم؛ اما خوشحالیم که این شخص به یک مکتب تبدیل شده است و با شهادت وی فرهنگ استکبارستیزی در بین مردم ما تقویت و همه جناح‌های سیاسی و گروه‌ها با هم بر محور ایستادگی و مقاومت، متحد شدند.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول