اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مردم کرمانشاه خود را برای هفته‌ای سرد و یخبندان آماده کنند

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه، از حاکمیت هوای سرد و یخبندان تا آخر هفته در استان خبر داد و گفت: از روز دوشنبه تا چهارشنبه کاهش شدید دمای هوای موجب یخبندان گسترده در سطح استان خواهد شد.

مردم کرمانشاه خود را برای هفته‌ای سرد و یخبندان آماده کنند

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درخصوص شرایط جوی هفته جاری، اظهار داشت: هوای استان طی امروز و فردا تحت تاثیر سامانه بارشی که به جو منطقه وارد شده در بعضی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و در نواحی شرقی استان با وزش باد شدید و بارندگی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار و بارش در نواحی شمال غرب استان از نمود بیشتری برخوردار است با توجه به اینکه امروز بارش غالبا به شکل باران و در روز یکشنبه در بیشتر نقاط به شکل برف دیده خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش‌ها به شکل رگبار موقت از برف برای نواحی کوهستانی استان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته حق‌پرست، از روز دوشنبه تا چهارشنبه کاهش شدید دمای هوای موجب یخبندان گسترده در سطح استان خواهد شد.

وی سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته را بخش حمیل با کمینه دمای سه درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای 25 درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: در این بازده زمانی دمای کرمانشاه بین حداقل هشت و حداکثر 18 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول