اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اطلاعات تازه در مورد گوشی تاشوی سامسونگ

سامسونگ به تازگی یک گوشی تاشوی جدید به نام گالکسی زد فلیپ را روانه بازار می کند و هر از چند گاهی اطلاعاتی از آن به رسانه های مختلف درز می کند.

اطلاعات تازه در مورد گوشی تاشوی سامسونگ

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در شرایطی که چند روز به رونمایی رسمی از گوشی تاشوی گالکسی زد فلیپ باقی مانده، تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

پیش از این ویدئویی هم از این گوشی در اینترنت پخش شده بود و تصاویر جدید گوشی تاشوی گالکسی زد فلیپ را در حالت بازشده نشان می‌دهد که یک لولا آن را از وسط در بر گرفته است.

 

این گوشی در زمان بسته شدن دارای یک لنز دوربین دوگانه است و یک نمایشگر بیرونی کوچک در زمان بسته بودن گوشی پیام‌های هشدار و اطلاع رسانی را در دسترس قرار می‌دهد.

با انتشار عکس‌های جدید تردیدی وجود نمانده که نسبت تصویری در نمایشگر این گوشی برابر با ۲۲ به ۹ است. همچنین این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی رازر موتورولا دارد.

نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچی با دقت ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه می‌شود و در آن از پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌شود. پیش بینی‌ها حاکیست قیمت این گوشی در حدود ۱۴۰۰ دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول