اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعزام 180 دانش‌آموز ابرکوهی به مناطق عملیاتی جنوب کشور + عکس

تعداد 180 دانش‌آموز در میان بدرقه مسؤولین شهرستان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام 180 دانش‌آموز ابرکوهی به مناطق عملیاتی جنوب کشور + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، دقایقی قبل تعداد 180 دانش‌آموز پسر از شهرستان ابرکوه در قالب اردوی راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان بدرقه مسؤولین از محل امامزاده احمد(ع) به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور، اعزام شدند.

 

حجت‌الاسلام حسین گل‌چهره در حاشیه آیین بدرقه دانش‌آموزان، اظهار کرد: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نوجوانان و نسل جدید انقلاب است.

مسئوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن برشمردن تفاوت‌های این سفر معنوی با سایر سفرها، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این سفر پا جای پای کسانی می‌گذارند که 8 سال تمام با رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ازخودگذشتگی‌ها، برای حفظ وطن، اعتقادات و ارزش‌های دینی خود در برابر دشمن متجاوز ایستادند.

 

در ادامه محمدعلی کریمی اذعان کرد: وقتی به تاریخ نگاه می‌کنیم قهرمانان اسطوره‌ای را می‌بینیم که چگونه برای حفظ و حراست از این مملکت جان خود را دادند و امروز شما به سرزمین‌هایی سفر می‌کنید که هر نقطه از آن پر از خون قهرمانانی است که 40 هزار نفر از آنان دانش‌آموز بودند.

رئیس آموزش‌وپرورش ابرکوه، ادامه داد: قهرمانان دفاع مقدس رسالت خود را به بهترین شکل انجام داده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان بیفتد درحالی‌که پیش از آن در هر جنگی بخشی از ایران جدا شده بود.

 

گفتنی است در این مراسم علی‌اکبر اسحاقی معاون فرماندار، سید کاظم فاطمی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی، حاتمی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و برخی دیگر از مسؤولین، دانش‌آموزان را بدرقه کردند.

 

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول