اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طوفان شریفی یک گام تا المپیک

دبیر هیأت بوکس استان زنجان با بیان اینکه از آذرماه امسال طوفان شریفی در مسابقات اعزامی اردن حضور دارد، گفت: در صورت موفقیت طوفان شریفی و کسب مدال در مسابقات آسیایی که گزینشی المپیک نیز است، به المپیک خواهد رفت.

طوفان شریفی  یک گام تا المپیک

ابراهیم عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طوفان شریفی بوکسور زنجانی طی روزهای 14 تا 28 اسفندماه در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور خواهد داشت.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان با بیان اینکه از آذرماه امسال طوفان شریفی در مسابقات اعزامی اردن حضور دارد، گفت: در صورت موفقیت طوفان شریفی و کسب مدال در مسابقات آسیایی که گزینشی المپیک نیز است، به المپیک خواهد رفت و نخستین ورزشکار المپیکی استان در رشته بوکس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طوفان شریفی یکی از بوکسورهای ارزنده زنجانی است که در رقابت‌های ملی و بین‌المللی درخشش داشته است، اضافه کرد: امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها نیز شاهد درخشش طوفان شریفی باشیم که اگر هم این اتفاق نیافتد، مسابقات گزینشی بین قاره‌ای در فرانسه برگزار می‌شود که در آنجا نیز شانس کسب سهمیه المپیک وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار ورزشکار بیمه شده بوکس در استان زنجان وجود دارد، گفت: البته 300 نفر از ورزشکاران نیز بیمه نیستند.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان با اشاره به اینکه محمد حسین حقی، موسی حیدری، پوریا کرمی و برادران دوقلوی محمد رسولی و علی رسولی از دیگر بوکسورهای آینده‌دار زنجانی هستند، اضافه کرد: محمدحسین حقی، موسی حیدری، پوریا کرمی و طوفان شریفی در رده بزرگسال و محمد رسولی و علی رسولی در رده نوجوانان این دوره از مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول