اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

موتورولا گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت می‌سازد

شرکت موتورولا از تولید گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت توسط این شرکت خبر داده است که به ترتیب موتو جی پاور و موتو جی استایلوس نام دارند.

موتورولا گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت می‌سازد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، موتورولا امیدوار است دو گوشی موتو جی پاور و موتو جی استایلوس با استقبال افراد و گروه‌هایی با درآمد پایین قرار بگیرند.

گوشی موتو جی استایلوس ۳۰۰ دلار قیمت دارد و از جمله ارزان قیمت‌ترین تولیدات شرکت موتورولا محسوب می‌شود. یکی از قابلیت‌های این گوشی نصب برنامه‌ای جدید است که دسترسی به برخی امکانات گوشی را حتی در صورت قفل بودن نمایشگر تسهیل می‌کند.  

 

موتو جی پاور نیز ۲۵۰ دلار دارد و مهم‌ترین مزیت آن یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی امپری با عمر طولانی است. موتورولا می‌گوید این گوشی می‌تواند در صورت پخش مکرر ویدئو تا ۲۷ ساعت شارژ باقی بماند و بدون این کار برای سه ساعت استفاده کافی است.

هر دو گوشی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی بوده و از تراشه اسنپ دراگون ۶۶۵ بهره می برند. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای دو گوشی جی پاور و جی استایلوس از جمله امکانات تلفن‌های همراه یادشده است.

جی استایلوس دارای سه لنز ۴۸، ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و جی پاور دارای سه لنز ۱۶، ۸ و ۲ مگاپیکسلی است. گوشی‌های یادشده در بهار روانه بازار می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول