اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ارائه ۲۰ هزار خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از ارائه ۲۰ هزار خدمات درمانی به مددجویان این نهاد حمایتی در ۱۰ ماه سال جاری خبر داد.

ارائه ۲۰ هزار خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، سیده فاطمه تقوی اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۷ مراکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان سمنان هستند که بیمه‌شدگان می‌توانند با رعایت سیستم ارجاع پزشک خانواده از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

وی از ارائه ۲۰ خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در  ۱۰ ماه سال جاری خبر داد و گفت: این خدمات با هدف بهبود و تداوم سلامتی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اجرایی می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: برای خدمات درمانی به مددجویان در این مدت ۱۰ ماه بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

تقوی بیمه مکمل درمان را وجه تمایز بارز بیمه کمیته امداد با سایر سازمان‌های بیمه‌گر دانست و خاطرنشان کرد: مددجویان می‌توانند از مزایایی نظیر دریافت مبالغ مربوط به تفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، هزینه‌های داروهای غیربیمه‌ای، خدمات دندانپزشکی، عصا، عینک، ویلچر، ایاب و ذهاب و سایر هزینه‌های مرتبط با بیماری که مشمول قوانین بیمه نیست، بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: در سرفصل بیمه تکمیلی مددجویان کمیته امداد استان سمنان بابت ۳۶ هزار خدمات، مبلغ دو میلیارد تومان هزینه شده است.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان به حمایت این نهاد از ۸۶۰ بیمار صعب‌العلاج، خاص و مزمن خبر داد و گفت: هزینه‌های درمانی این بیماران بسیار زیاد است که نیازمند مشارکت و حضور خیران برای بهبودی آنها هستیم.

تقوی بیان کرد:امروز بهداشت به‌عنوان یکی از شاخص‌های زیربنایی در توسعه جوامع بشری یاد شده و کمیته امداد سعی دارد تا با سرمایه‌گذاری و مداخله در طرح‌های بهداشتی، نسبت به کاهش استهلاک و افزایش بهره‌وری در سه مقوله نیروی انسانی، سرمایه و زمان اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در پی همین هدف در این دوره ۱۰ طرح بهداشتی برای هشت هزار نفر از مددجویان با مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان اجرا شده که شامل آموزش بهداشت، هدایای بهداشتی، سبد بهداشتی خانوار، توزیع سبد غذایی، بهسازی محیط‌های خودکفایی، ارزیابی سلامت زنان، طرح‌های غربالگری، توزیع بروشور بهداشتی، مجریان بهداشت سلامت سالمندان و بهداشت در مناطق محروم بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول