اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان مقصد گردشگران آلمانی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: گروهی از گردشگران آلمانی با هدف آشنایی با آثار و جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان به این استان سفر کردند.

سیستان و بلوچستان مقصد گردشگران آلمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، گروه ۹ نفره آلمانی صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان وارد استان شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این گروه مطابق برنامه سفر به مدت دو روز با جاذبه های گردشگری شمال استان آشنا شده و بعد از آن، مرکز و جنوب استان را بازدید خواهند کرد.

مجتبی میرحسینی گفت: این گروه آلمانی شامل فرهنگیانی از جمله نویسنده، مربی مدرسه، مدیر بازنشسته و غیره است که با هدف آشنایی با آثار و جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان و تولید محتوا برای شکل دادن به سفرهای جدید به مقصد این استان با معرفی بیشتر ظرفیت ها هستند.

میرحسینی بیان کرد: افزایش حضور گردشگران خارجی انگیزه و مسئولیت ما برای بهبود زیرساخت ها با مشارکت فعال مردم و همکاری همه دستگاههای اجرایی را جهت رشد اقتصادی و رسیدن به اشتغال پایدار افزایش می دهد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: حضور در نمایشگاههای خارجی، شکل گیری پویش ملی معرفی و سفر به سیستان و بلوچستان و تولید محتوای مورد نیاز در کنار مهمانوازی متفاوت مردمان ما باعث شد تا مدیران تورهای ورودی، جرات بیشتری برای تغییر در جغرافیای گردشگری ایران بخرج داده و سیستان و بلوچستان را به عنوان مقصد جدید سفرهای گردشگران خارجی معرفی کنند.

وی گفت: به آینده گردشگری و نقش آفرینی در تحولات آینده ایران بسیار امیدواریم و سیستان و بلوچستان با مجموعه اقدامات ملی و استانی از انزوا خارج و تبدیل به یکی از قطب های گردشگران ورودی خواهد شد.

انتهای پیام/75009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول