اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیر عمد در دهه فجر امسال

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۴۲ زندانی جرائم غیر عمد در دهه فجر امسال از زندان‌های استان رهایی می‌یابند.

آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیر عمد در دهه فجر امسال

اصغر تراب پور در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۲ زندانی جرائم غیر عمد در استان فارس به آغوش خانواده‌های خود برمی‌گردند.

وی مبلغ کل بدهی این زندانیان را ۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: باگذشت ستاد دیه و کمک‌های خیران مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

تراب پور بابیان اینکه از این تعداد ۳۵ نفر مرد و ۷ نفر زن هستند، ادامه داد: ۳۶ نفر از این افراد مالی، ۹ نفر نفقه و ۲ نفر تصادف بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: در حال حاضر یک هزار و 91  زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان وجود دارد که ۱۵۴ نفر به دلیل مهریه، ۲۶ نفر تصادف، ۳ نفر حوادث کارگاهی و مابقی به دلیل مشکل مالی در زندان محبوس می باشند.

 تراب پور بابیان اینکه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است، از خیران فارسی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دعوت کرد.

وی بابیان اینکه استان فارس در کمک به زندانیان جرائم غیر عمد رتبه اول کشور را دارد، تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۱۱۹۹ بانک رسالت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ کمک‌های نقدی‌شان را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول