اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دهه فجر تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی است

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: دهه فجر تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی است.

دهه فجر تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، ابوالقاسم چمن  امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی دهه فجر را تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی برشمرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: گام دوم انقلاب را تحت حمایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب ارزشمند سردار سلیمانی با توانمندی و استواری بیشتری بیشتر طی کنیم.  

حق انتخاب از دستاوردهای مهم انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نیز در ادامه ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: عزت، استقلال و آزادی بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی و امام راحل به مردم ما است.

وی بابیان اینکه قبل از انقلاب ملت ایران حق انتخاب و تصمیم‌گیری برای سرنوشت خود را نداشتند، افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب حق انتخاب است، چراکه قبل از انقلاب کشور به‌دست بیگانگان اداره می‌شد و مردم حق دخالت در امور کشور را نداشتند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما را به‌عنوان یک انسان کرامت بخشید و باید با بصیرت و هوشیاری در سرنوشت سیاسی و انقلابی خود حضور فعال داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی انتخابات را اعلام حضور و وفاداری ملت به‌نظام و رهبری و قدرت بخشیدن به کشور دانست و بیان داشت: رأی ما علاوه بر اینکه سرنوشت داخلی ما را رقم می‌زند، دشمنان را نیز پس می‌زند.

وی افزود: حضور حداکثری ما در انتخابات یعنی بیرون راندن دشمنان از صحنه‌های سیاسی و اقتصادی کشور که باید آن را جدی بگیریم.

امام‌جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: باید با بصیرت و شناخت کافی در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم تا افراد اصلح را انتخاب کنیم.

وی اظهار داشت: حضور ما در پای صندوق‌های رأی، همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن سرنوشت‌ساز است.

ایران اسلامی محلی برای آزادی‌خواهان جهان است

محمدعلی شجاعی، نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: امام راحل با نگاه بلندشان و مسیری که برای این نهضت مشخص کردن، نقطه عطفی را در تاریخ بشریت با پیروزی انقلاب ایجاد کردند.

استاندار خراسان شمالی افزود: منشأ این تحول اساسی در ایران قرآن بود و مسیر آن را نیز قرآن و خون پاک شهدای کربلا مشخص کردند.

وی بیان داشت: همین مسیر را شما رزمندگان تحت رهبری مقام عظمای ولایت به گونه‌ای طی کرده‌اید که با پشتوانه عظیم مردمی بعد از ۴۱ سال باوجود حجم بسیار توطئه‌های دشمنان با سربلندی، استکبار جهانی را به عجز رسانده‌اید.

شجاعی اظهار کرد: دشمن آن‌چنان در برابر قدرت نظامی ما به عجز رسیده که سردار سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کردند که این حرکت دشمن تحلیل جز ناتوانی آنان ندارد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز به خار چشم دشمنان و مکانی برای آزادی خواهان جهان تبدیل‌شده است.

شجاعی افزود: انقلاب اسلامی مسیری است که چراغ آن خاموش شدنی نیست و در آینده نه چندان دور در جهان به حکومتی تبدیل خواهیم شد که مردم دنیا آرزوی آن را خواهند داشت که در کنار ما باشند.

وی اظهار کرد: باید راه بزرگانی همچون سردار شهید حاج قاسم را آن‌گونه ادامه دهیم که افتخارآفرینی‌هایمان تبدیل به الگو و سرمشق جهانیان شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول