اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قطار افتتاح‌های دهه فجر به مرکز استان زنجان رسید

با حضور استاندار زنجان در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر33۴ طرح عمرانی بطور همزمان در زنجان افتتاح شد و برای افتتاح این تعداد طرح عمرانی 2هزار و 332 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

قطار افتتاح‌های دهه فجر به مرکز استان زنجان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی کلید 24 واحد مسکونی ساخت بنیاد مسکن در شهرک شهدا را به خانواده‌های آنان تحویل داد.

همچنین با حضور فتح‌الله حقیقی ساخت 700 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در منطقه مسکونی گلشهر زنجان آغاز و هتل آپارتمان رونیکا در شهرک انصاریه مرکز استان افتتاح شد. از دیگر برنامه‌های امروز استاندار در زنجان افتتاح 127 طرح اقتصادی با 21 هزار و 430 میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری بود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای نزدیک به 4 هزار نفر شغل ایجاد می‌شود. 

بهره‌برداری از گارگاه تولیدی مس و صنایع دستی مسی در روستای ذاکر، افتتاح طرح تولید کنجاله زیتون سازگار با محیط زیست، افتتاح طرح فراوری و بسته بندی زیتون، افتتاح طرح تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین آبیاری و افتتاح مرکز رشد واحدهای فناوری کشاورزی با حضور معاون وزیر کشاورزی و بهره‌برداری از واحد بافندگی شرکت نیک ریس از جمله این طرح‌ها بود. 

استاندار زنجان در افتتاح این طرح ها گفت: با ایجاد کمیته رصد اشتغال و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش کرده‌ایم ضمن حفظ تعداد شاغلان در واحدهای تولیدی، با راه‌اندازی مجدد واحدهایی که به عللی تعطیل شده بودند به اشتغال رونق دهیم و طبق آمارها تعداد بیمه شدگان اجباری امسال در مقایسه با پارسال روند افزایش داشته است. 

فتح الله حقیقی همچنین با خانواده شهید داوود مرادخانی از شهدای مدافع حرم استان زنجان دیدار کرد. 

فتح‌الله حقیقی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: همه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم که با توکل بر خداوند در برابر شقی‌ترین دشمنان ایستادند تا به حریم ولایت آسیبی وارد نشود. مقام عالی دولت در استان همچنین با دو خانواده تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هم دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات ایشان صادر کرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول