اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پروژه‌های شهرستان جم افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

فرماندار شهرستان جم گفت: پروژه‌های شهر بهارستان، برق‌رسانی و آبخیزداری امروز به بهره برداری رسیدند.

پروژه‌های شهرستان جم افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

محمد حسینی امروز در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان جم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان جم افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده که بخشی از مشکلات مردم را رفع می‌کند.

فرماندار شهرستان جم افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور اما در جم اکثر پروژه‌ها فعال است و خدمات قابل قبولی نیز به مردم ارائه شده و در دهه فجر سال جاری ۹۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که امروز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، تصریح کرد: امروز در شهر تازه تاسیس بهارستان، سه پروژه بلوار ورودی این شهر از سمت اتوبان جم – فیروزآباد، روشنایی بلوار اندیشه و زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر به مساحت ۹ هزار مترمربع افتتاح و عملیات اجرایی بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم نیز آغاز شد و اعتبار کلی این ۴ پروژه بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه پروژه‌های برق‌رسانی جم با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان افتتاح شد گفت: کارگاه تولید نان و شیرینی با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و دو سازه آبخیزداری در روستاهای جم با اعتبار ۷۹۵ میلیون تومان نیز امروز به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح طرح تولید، بسته بندی و فرآوری خرما با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستای گچوخرزهره خبرداد و تصریح کرد: هنوز پروژه‌های شاخص شهرستان جم در دهه فجر افتتاح نشده و قرار است با حضور استاندار بوشهر پروژه‌های شاخص شهرستان در دهه فجر به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول