اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در سراسر هرمزگان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان ضمن تشریح برنامه‌های یوم‌الله ۲۲ بهمن در استان هرمزگان، گفت: سخنران مراسم 22 بهمن در بندرعباس، حجت‌الاسلام سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در سراسر هرمزگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند، صبح امروز در نشستی خبری ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۹۸ مراسم راهپیمایی را با شعار «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مراسم این روز با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، این مراسم در سراسر کشور و به‌تبع آن استان هرمزگان حال و هوای دیگری خواهد داشت؛ حاج قاسم اسوه صبر، تقوا و مقاومت بود و امیدواریم مردم ما قدردان این شهید باشند و با علاقه‌ای که ایشان به هرمزگان و مردم استان به ایشان داشت مراسم خوبی را شاهد باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی کسی بود که شهدای هرمزگان ورد زبانش بودند و همیشه از شهیدان هرمزگان در ۸ سال دفاع مقدس یاد می‌کرد، امیدواریم مراسم بسیار خوبی را برای این شهید بزرگوار داشته باشیم.

ارجمند افزود: برنامه‌های خوبی از روز اول دهه فجر در استان هرمزگان برگزار شد، با ورود کاروان قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن بر عرشه ناوچه سهند و پس‌ازآن در نقاط مختلف استان حال و هوای خوبی در استان برقرار شد و عطر قرآن را بیشتر استشمام کردیم.

وی تصریح کرد: مراسم دهه فجر در سراسر استان هرمزگان با نواخته شدن زنگ انقلاب، بوق کشتی‌ها و سوت قطارها آغاز شد، حدود ۷۰۷ پروژه و نمایشگاه کتاب هرمزگان افتتاح شد و این افتتاح پروژه‌ها تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته دیدار با خانواده معظم شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر استان استقبال باشکوه‌تری داشت، همچنین اهدای ۳۵۰ جهیزیه به زوج‌های جوان را نیز داشتیم.

ارجمند با بیان اینکه امروز، ۱۹ بهمن‌ماه نیز رژه نیروهای مسلح و تکریم از مادران و همسران شهدا و جانبازان را داریم، افزود: ساعت ۹ شب ۲۱ بهمن مراسم نورافشانی و گلبانگ الله‌اکبر را در بلوار ساحلی بندرعباس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: راهپیمایی در بندرعباس از ساعت ۹ صبح از روبروی مسجد علی بن ابی‌طالب (ع) به سمت محوطه پشت فرمانداری که همه‌ساله محل تجمع ماست، انجام می‌شود و تا اذان ظهر ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سخنران روز راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن حجت‌الاسلام سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود، تصریح کرد: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری، برپایی موکب‌ها و غرفه‌های عکس، پوستر و نقاشی، گل‌باران مراسم توسط بالگرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بخش دیگری از برنامه‌های مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در بندرعباس است.

ارجمند با بیان اینکه در حدود ۱۵۰ نقطه استان مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن برگزار می‌شود، گفت: راهپیمایی در میناب از بلوار آل محمد تا مسجد امام خمینی (ره) با سخنرانی فرماندار میناب، در رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع با سخنرانی امام‌جمعه رودان، در سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع با سخنرانی امام‌جمعه سیریک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی در بشاگرد از میدان ولایت تا مسجد جامع امام با سخنرانی امم جمعه بشاگرد، در بوموسی از حسینیه ولایت تا مسجد جامع با سخنرانی امام‌جمعه بوموسی، در قشم از میدان جهاد تا میدان سردار سلیمانی با سخنران امام‌جمعه قشم، در بستک از میدان دفاع مقدس تا فرمانداری با سخنرانی امام‌جمعه بستک، در پارسیان از میدان شهرداری تا میدان ولی‌عصر با سخنرانی سردار روانکار انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان افزود: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در بندرلنگه از میدان آموزش‌وپرورش تا مسجد جامع با سخنرانی امام‌جمعه بندرلنگه، در بندرخمیر از کلانتری تا مسجد علی بن ابی‌طالب (ع) با سخنرانی امام‌جمعه موقت شهرستان، در جاسک از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهدا با سخنرانی امام‌جمعه جاسک و در حاجی‌آباد از چهارراه کمیته امام (ره) تا حرم امام زادگان سید محمد و امیر نظام‌الدین با سخنرانی امام‌جمعه حاجی‌آباد برگزار می‌شود.

ارجمند در ادامه تصریح کرد: مراسم رسمی چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی ۲۷ بهمن‌ماه ۹۸ در مسجد جامع بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: مردم هرمزگان همچون سال‌های گذشته با حضور پررنگ و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به دشمن خواهند داد، همچنین گام بعدی نیز حضور در انتخابات است که مردم ما حضور گرمی را در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و حماسه‌ای دیگر در دوم اسفندماه می‌آفرینند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول