اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مستند «عمق میدان» در دانشکده خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود

مستند ۹ قسمتی «عمق میدان» به کارگردانی میثم جهان‌بین و تهیه‌کنندگی صدرا عبدالله شاکری، فردا در دانشکده خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.

مستند «عمق میدان» در دانشکده خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، مستند عمق میدان که با تلاش جمعی از دانشجویان رشته سینمای دانشکده رسانه فارس تهیه شده است، با حضور عوامل تولید و سوژه‌های این مستند و علاقه‌مندان حوزه مستند فردا رونمایی می‌شود.

این مستند روز یکشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۶ در محل دانشکده رسانه خبرگزاری فارس واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمالی چهارراه کالج، کوچه شهید محمد حسین سعیدی رونمایی خواهد شد و حضور برای عموم علاقه‌مندان در این مراسم آزاد است.

دانشجویان رشته سینما دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در یک پروژه دانشجویی تصمیم گرفتند به سراغ موسسات عهده‌دار جریان مستندسازی کشور بروند و با باز‌خوانی رهنمودهای رهبر انقلاب که بعدها به منشور مستند انقلاب مشهور شد، جریان مستندسازی کشور را در همه این موسسات رصد کنند.

گروه مستند عمق میدان در جریان تولید این مستند با مرتضی شعبانی مدیر مرکز سینما حقیقت، محمد حمیدی مقدم مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، مجید اکبر‌شاهی مدیر گروه مستند شبکه افق سیما، سید سلیم غفوری مدیر شبکه مستند، یاسر فریادرس مدیر دفتر مستند حوزه هنری، علی اصغر رضایی مدیر مرکز امور نمایشی سازمان بسیج، روح الله رفیعی مدیر گروه مستند موسسه روایت فتح و حامد با مروت نژاد مدیر مدرسه سینمایی عمار و مهدی مطهر مدیر خانه مستند سازمان اوج به گفتگو نشسته‌اند.

 

 

میثم جهان‌بین، کارگردان مستند ۹ قسمتی «عمق میدان»، درباره جزئیات آنگفت: حدود دو سال قبل مستندسازان جبهه انقلاب دیدار صمیمانه‌ای با رهبر انقلاب داشته‌اند که ایشان نکاتی در آن جلسه مطرح کردند. در همین راستا جمعی از دانشجویان دانشکده رسانه فارس با حمایت دانشکده رسانه شروع به تهیه مستند «عمق میدان» کردند. 

کارگردان عمق میدان، افق روشنی برای دانشجویان رشته سینما دانشکده رسانه فارس متصور شد و گفت: برکات این پروژه برای دانشجویانی که کار اول خود را در این دانشکده به صورت حرفه‌ای تجربه کردند قابل توجه است و ان‌شاءالله در آینده بیشتر خواهد شد و قطعا این دانشجویان در ادامه کار حرفه‌ای خود این تجربه ارزشمند را که در دانشکده رسانه فارس به ثبت رسید فراموش نخواهند کرد.

وی در خاتمه گفت: هنرمندان انقلابی، کشور ایران را به انقلاب اسلامی می‌شناسند و در قبال این فجر تاریخی احساس مسئولیت کرده و متوجه این برهه تاریخی مهم شده‌اند. بخشی از هنرمندان این کشور، مستندسازان هستند که در سال‌های اخیر در جبهه فرهنگی انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت کرده‌اند و هویت و هدف نهایی انقلاب اسلامی را در ابعاد مختلف با آثار خود نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول