اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پایگاه هوایی اورژانس داراب راه‌اندازی شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی دولت، طرح تحول سلامت است که اورژانس هوایی در شهرستان داراب نیز در راستای همین طرح راه‌اندازی شده است.

پایگاه هوایی اورژانس داراب راه‌اندازی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، حسینعلی امیری ظهر امروز در آیین افتتاح پایگاه هوایی اورژانس داراب که با حضور استاندار و جمعی از مسؤولان استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: در نظام اسلامی و آموزه‌های دینی ما، سلامتی انسانها ارزش خاصی دارد و خدمات پزشکی و درمانی نیز با همین رویکرد ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه چهل و پنجمین اورژانس هوایی کشور در راستای طرح تحول سلامت در داراب راه‌اندازی شده است، افزود: ممکن است اورژانس هوایی به طور مداوم مورد نیاز نباشد و هر چند وقت یکبار مورد استفاده قرار گیرد اما وجود آن در منطقه احساس اعتماد و امنیت به وجود می‌آورد.

 معاون رئیس جمهور با اشاره به خدمات ارائه شده در سطح شهرستان داراب گفت: در عرصه گازرسانی، احداث و تعریض جاده‌ها همچنین احداث اماکن ورزشی شرایط مساعدی در داراب وجود دارد به ویژه رشد ۱۷۰ درصدی اماکن ورزشی در این شهرستان کم‌نظیر است.

 امیری بیان کرد: روند کار تصویب و تاسیس فرمانداری ویژه با پیگیری نماینده مردم داراب که شخصی متدین، مبادی آداب و پرتلاش است، تسریع یافت و این مصوبه با خدمات ویژه‌ای که دارد تقدیم شهرستان داراب شد.

وی عدالت و محرومیت‌زدایی را از پیامهای ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: یکی از اهداف دولت و نظام، محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار و روستاها است که این رویکرد در داراب مشهود است و توزیع خدمات عادلانه شکل می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه با اتحاد می‌توان از سخت‌ترین گذرگاه‌ها عبور کرد، گفت: خدمات دولت در شرایطی ارائه می‌شود که سخت‌ترین تحریمها علیه کشور اعمال شده اما در سایه مقاومت مردم و حضور آنها در صحنه با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تحریمها همواره خنثی می‌شود.

امیری ضمن تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، بیان کرد: مردم همواره در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی حضور داشتند و در انتخابات پیش رو نیز شایسته است سلیقه‌های سیاسی و احزاب مختلف داوطلبان خود را معرفی کرده و همه اقوام و اقشار با مشارکت حداکثری حضور یابند.

انتهای پیام/983110

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول