اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

‌فروش 433هزار صندلی قطارهای نوروز/تکمیل ظرفیت 8 مسیر در روزهای پرتقاضای عید

معاون مسافری راه‌آهن گفت: در ‌مسیرهای اصفهان-مشهد، بندر‌عباس-تهران، تبریز-مشهد، تهران-بندرعباس، تهران-شیراز، شیراز-تهران، مشهد-اصفهان و مشهد-تبریز، ظرفیت قطارها برای برخی روزهای پرتقاضای نوروز، تکمیل شد.

‌فروش 433هزار صندلی قطارهای نوروز/تکمیل ظرفیت 8 مسیر در روزهای پرتقاضای عید

میرحسن موسوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت پیش‌‌فروش بلیت قطارهای نوروزی، ‌اظهار داشت: از 14 بهمن‌ماه پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی آغاز شد و روز 15 بهمن‌ماه نیز پیش‌فروش حضوری بلیت‌ها از طریق آژانس‌ها و مراکز فروش در سراسر کشور آغاز شد.

معاون مسافری راه‌آهن بیان کرد: 40 درصد بلیت قطارهای نوروزی پیش‌فروش شده است و در برخی ایام برای برخی مسیرهای پرتردد، ظرفیت کامل فروش رفته است و در برخی مسیرها، در حال حاضر بلیت موجود است.

‌وی ادامه داد: با توجه به پیش فروش بلیت قطارهای نوروز 99 در مورخه 14 و 15 بهمن سال جاری، در مقایسه پنج روز آغازین پیش‌فروش بلیت‌های نوروز 99 با پنج روز اول فروش بلیت‌های نوروز 98 ‌می‌توان گفت: فروش کل در پنج روز آغازین نوروز 99 برابر با 432‌هزار و 999 نفرصندلی است در حالی که ‌فروش کل در پنج روز آغازین نوروز 98 برابر با 388‌ هزار و 751 نفرصندلی بود.

معاون مسافری راه‌آهن ادامه داد: همچنین فروش در مراکز فروش برای بلیت‌های نوروز 99 برابر با 246هزار و 159 نفرصندلی بود که 53 درصد پیش‌فروش را شامل می‌شود در حالی که فروش بلیت‌های نوروز 98 در ‌مراکز فروش 98 برابر با 265هزار و 875 نفرصندلی بود که ‌69 درصد پیش‌‌فروش را شامل می‌شد.

‌موسوی بیان کرد: ‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروز 99 برابر با 186 هزار و 836 نفر صندلی است که 43 درصد پیش‌‌فروش را شامل می‌شود‌ در حالی که فروش اینترنتی نوروز 98 برابر با 122هزار و 876 نفرصندلی بود که 31 درصد پیش‌فروش‌ها را شامل می‌شد.

وی همچنین درباره مسیرهای تکمیل ظرفیت شده برای برخی از روزهای خاص ایام پیک نوروز، گفت: در ‌مسیرهای اصفهان-مشهد، بندر‌عباس-تهران، تبریز-مشهد، تهران-بندرعباس، تهران-شیراز، شیراز-تهران، مشهد-اصفهان و مشهد-تبریز ظرفیت‌ها برای ایام پرتقاضای نوروز تکمیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول