اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مدیرکل سابق ارشاد خبر محکومیت خود را تکذیب کرد/ بازداشت نشده‌ام

سیدمهدی حسینی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، خبر بازداشت و محکومیت خود در دادگاه ویژۀ روحانیت را تکذیب کرد و گفت بابت اتهامات وارد شده در ارتباط با جعل مدرک تحصیلی در دادگاه تبرئه شده است.

مدیرکل سابق ارشاد خبر محکومیت خود را تکذیب کرد/ بازداشت نشده‌ام

حجت الاسلام سید مهدی حسینی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت، در ارتباط با خبر محکومیت و بازداشت خود گفت: من خبر جعل مدرک تحصیلی خویش را که در برخی رسانه‌‌ها منتشر شده تکذیب می‌کنم و اذعان دارم هرگز در عمر خود بازداشت نشده‌ام و ادعایی که سازمان بازرسی مبنی بر جعل مدرک سطح 2 حوزۀ علمیه توسط بنده دارد را رد می‌کنم.

وی افزود: طبق مکاتباتی که دانشگاه پیام نور با مدیریت حوزۀ علمیه داشته است، مدرک سطح 2 بنده تأیید شده و هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

حسینی خاطرنشان کرد: هم چنین بنده در دادگاه ویژۀ روحانیت نیز تبرئه شده‌ام، اما قوانین دادگاه ویژۀ روحانیت به این صورت است برگۀ حکم را به محکومین و یا تبرئه شدگان ارائه نمی‌دهد؛ و اگر حکم تبرئۀ بنده را بدهند حتماً آن را در رسانه‌ها منتشر خواهم کرد.

وی اظهار کرد: تقاضای بنده از سازمان بازرسی استان این است که اگر حکم محکومیت بنده را دارند روی سایت‌های خبری قرار بدهند تا مردم آن را مشاهده کنند، من در این خصوص به مراجع قضایی استان شکایت می‌کنم و پیگیر این موضوع هستم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تأکید کرد: تنها یک برگه کپی برابر اصل از پروندۀ ارشاد بنده در گذشته دارای اشکال بوده و آن نیز به این دلیل بوده است که در گذشته از دبیرخانۀ مرکز مدیریت حوزۀ علمیه این کپی را گرفتم که شخصی هم که آنجا این برگه را برای من صادر کرده فوت کرده و آن اشتباه در کپی برابراصل مدرک تحصیلی از آنجا اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: فوق لیسانس و دکترای بنده از سوی مراجعی که در آن جا فعالیت می‌کنم استعلام شده است و خالی از هرگونه ایراد و اشکال است.

حسینی در پایان عنوان کرد: از رسانه‌ها و نیز سازمان بازرسی در استان تقاضا دارم با انتشار و انتقال اخبار نادرست با آبروی افراد بازی نکنند و از خدا بترسند.

گفتنی است پنجشنبه گذشته خبر محکومیت و بازداشت سیدمهدی حسینی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی روابط عمومی سازمان بازرسی استان قزوین در رسانه‌ها منتشر شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول