اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

موزه «دکتر حسابی» محرک رشد و توسعه برای خلاقیت، نوآوری و اختراعات

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با ارائه پیشنهاد استفاده کارآفرینان از موزه دکتر حسابی گفت: موزه «دکتر حسابی» می‌تواند محرک رشد و توسعه برای خلاقیت، نوآوری و اختراعات باشد.

موزه «دکتر حسابی» محرک رشد و توسعه برای خلاقیت، نوآوری و اختراعات

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان بازدید از خانه موزه پروفسور حسابی گفت:  اولین چیزی که پس از دیدن موزه پروفسور حسابی به ذهن متبادر می شود این است که می شود و ایرانی می تواند به موفقیت دست پیدا کند و ایده بگیرد.

وی افزود: گاهی با بازدید از چنین مجموعه هایی ، آخر عمر اثراتش بر افراد می ماند و سبب ایجاد انگیزه می شود.

فراهانی گفت: دوستان منطقه یک، ایده ای برای راه اندازی مرکز کارآفرینی و استارت آپ ها در این مکان داشتند تا فضایی در اختیار این افراد قرار بگیرد و پشتیبانی و تسهیل گری انجام شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بدین ترتیب افراد بتوانند ایده ای که در ذهنشان است را صنعتی کنند پیشنهاد استفاده کارآفرینان از موزه دکتر حسابی به ذهنم رسید که اگر بشود بخشی از این خانه و زیر زمین را برای این کار بسازند و به صورت غرفه در بیاید و با ارزیابی سخت گیرانه، فضایی در اختیار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب افراد در مدت زمان مشخصی ایده را پرورش بدهند. بدین ترتیب می توانیم بگوییم اگر دکتر حسابی در عمر با برکتشان 50 کار را راه اندازی کرده در اینجا سالی 50 کار انجام داد و تبدیل ایده به صنعت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول