اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در البرز معرفی شدند

مهدی عسگری، طاهره پور شمسیان و علی حدادی به عنوان سه کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در البرز برای انتخابات پیش رو معرفی شدند.

کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در البرز معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز طی بیانیه ای کاندیداهای حود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

در این بیانیه آمده است:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز پس از ۶ ماه تلاش بی وقفه و بادر نظر گرفتن تمامی ملاحظات و دغدغه های موجود و در بستر هم افزایی و جلب مشارکت حداکثری تمامی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی استان با رویکرد حفظ وحدت نیروهای انقلابی و جلوگیری از تشتت آراء و با حفظ احترام و تکریم نسبت به همه نامزدهای انتخاباتی با گرایش همسو با گفتمان انقلاب، کاندیداهای نهایی مورد حمایت شورا در حوزه انتخابی کرج، فردیس، اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد،طالقان را به محضر شریف مردم عزیز شهیدپرور استان معرفی می نماید.

امر خطیر و مهم فعالیت های تشکیلاتی حاضر عهدصادقانه ای است که با خداوند متعال و آرمانهای انقلاب و امام راحل و با حراست از خون شهدا و منویات مقام معظم رهبری (حفظه اله)در محضر شما مردم عزیز فهیم استان بسته شده است و امید داریم که با همت همه اقشار دلسوز و علاقه مند به وضعیت کشور و استان، نجات اقتصاد کشور با تغییر در وضعیت فعلی سیاستگذاری ها و برنامه های اجرایی در خانه ملت و نظارت بیشتر بر سیاست های دولت، همت اندیشه های بلند و کارآمد برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گیرد.

 اینک بر این باوریم که با معرفی کاندیداهای نهایی فعالیت اصلی همه ما به صورت جدی آغاز شده است حضور حداکثری مردم در معیادگاه ۲ اسفند ۱۳۹۸ آموزه ها و دستاوردهایی به مراتب فرا ملی برای جامعه اسلامی خواهد داشت.

 سهم هریک از شهروندان البرزی کمک برای اجرای انتخاباتی پاک و متعهدانه به اصول رقابت های انتخاباتی سالم برای دستیابی به  مجلس تراز انقلابی خواهد بود.

از همه کاندیداهایی که شورای ائتلاف را تا اتخاذ تصمیم نهایی یاری کردند تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان در عرصه های خدمتگذاری به انقلاب و نظام توفیق الهی مسئلت می نماییم .

کاندیداهای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد
 
۱- مهدی عسگری 
۲- طاهره پور شمسیان 

و کاندیدای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخاباتی ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان 

علی حدادی 

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول