اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن به زودی در آذربایجان غربی آغاز می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی، از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در آینده نزدیک خبر داد.

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن به زودی در آذربایجان غربی آغاز می‌شود

سیدمحسن حمزه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان آذربایجان غربی طی روزهای آینده اظهار کرد: مطالعات اولیه و آماده‌سازی زمین برای احداث ٢١ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان‌ غربی انجام شده و به زودی مرحله‌ اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

وی افزود: ️طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت دولت، بخش خصوصی و مردم اجرا می‌شود و در این بین وظیفه‌ اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین اراضی مورد نیاز و تسهیل در فرآیند صدور مجوزها است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی در ادامه‌ به افتتاح ۵۶ پروژه راه و شهرسازی به ارزش 2 هزار و ۴٧٨ میلیارد ریال در دهه‌ فجر اشاره کرد و یادآور شد: احداث ۴٢کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و فرعی که حجم بالای آن به تکمیل کریدور غرب کشور مربوط بوده و نیز بهسازی و آسفالت ١١٠ کیلومتر راه روستایی از مهم‌ترین پروژه‌هاست.

حمزه‌لو تصریح کرد: بیش از 2 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت‌های لازم در مساکن مهر آماده بهره‌برداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه های بازآفرینی شهری شامل احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه‌رود در شهرستان بوکان از دیگر دستاوردهای این اداره کل است که همزمان با ایام بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/۶۱۰۲۲/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول