اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرزام: سرمایه‌گذاری ما در قایق تک نفره است/ تلاش می‌کنیم با بهترین مدال راهی المپیک شویم

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: ما بیشتر روی قایق‌های تک نفره سرمایه‌گذاری می‌کنیم و می‌خواهیم کار را کیفی جلو ببریم.

فرزام: سرمایه‌گذاری ما در قایق تک نفره است/ تلاش می‌کنیم با بهترین مدال راهی المپیک شویم

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو سفر ملی‌پوشان روئینگ به چین برای برگزاری اردو، اظهار داشت: ما قرار بود اردوی برون مرزی در چین داشته باشیم اما با توجه به این شرایط ریسک نمی‌کنیم. فعلا اردوها در تهران پیگیری می‌شود و هفته بعد به بوشهر  می‌رویم.8 اردیبهشت مسابقات انتخابی المپیک در کره برگزار می‌شود که قرار است4-5 روز زودتر در آنجا حضور داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به لغو اردوی چین آیا اردوی برون مرزی جایگزین خواهید کرد، گفت: باید شرایط جدید را بررسی کنیم. ما حتما باید دو ماه در مسافت تمرین داشته باشیم. برنامه این است تا 28 اسفند یک مرحله اردو در بوشهر برگزار کنیم و هفته آینده به این شهر سفر می‌کنم تا بازدیدی از محل تمرین داشته باشم.

سرمربی تیم ملی روئینگ درباره تعداد نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: ما برای مسابقات روی قایق تک نفره سرمایه‌گذاری می‌کنیم، کار را کیفی جلو می‌بریم تا با بهترین مدال راهی المپیک شویم. در حال حاضر 5 نفر در اردو هستند که یک نفر از بین آنها به مسابقات اعزام می‌شوند. در بخش بانوان هم دو نفر در ماده‌های تک و دو نفره به کره اعزام خواهند شد.

فرزام در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا نفرات اعزامی مشخص هستند، خاطرنشان کرد: بله، ترکیب تا حدودی مشخص است. اما باز هم هر کسی می‌خواهد می‌تواند در مسابقه گزینشی شرکت کند. ما فروردین ماه یک مسابقه انتخابی هم خواهیم داشت. تعدادی از ورزشکارانی که الان در اردوی ما حضور دارند برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند. تعدادی هم خودشان را برای کاپ جهانی سوئیس آماده می‌کنند که در آنجا آخرین سهمیه‌های المپیک توزیع می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول