اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهرداری موضوع کج شدن برج طغرل را بررسی کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار خبر کج شدن برج طغرل، گفت: شهرداری و میراث فرهنگی در تیمی مشترک این موضوع را بررسی کنند.

شهرداری موضوع کج شدن برج طغرل را بررسی کند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسین خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به انتشار خبر کج شدن برج طغرل گفت: انتشار این خبر مردم منطقه را نگران کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این روزها ساخت مجتمع رازی در کنار برج طغرل باعث شده است مردم فکر کنند که ساخت این مجموعه تاثیری در برج طغرل گذاشته است.

خلیل آبادی افزود: این در حالی است که در کنار مجموعه طغرل شاهد عبور مسیر مترو و کاهش آبهای سطحی و ایجاد برخی فروچاله‌ها هم هستیم.

وی گفت: این اتفاقات و حوادث باعث شده است تا مردم نسبت به این جاذبه تاریخی واقع در منطقه ۲۰ شهرداری تهران نگران باشند و سرنوشت آن را مبهم بدانند.

خلیل آبادی افزود: ضرورت دارد شهرداری تهران و وزارت میراث فرهنگی نسبت به اعزام تیم مشترک مهندسی و انجام بررسی های لازم در اسرع وقت و قبل از پیش آمدن هر حادثه‌ای اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول