اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش مشتریان فعال ADSL مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تغییر روند مشتریان فعال ADSL از کاهشی به افزایشی، پیاده‌سازی DNS متمرکز کشوری و کاهش زمان پاسخگویی از ۱۰۰ به ۲۰ میلی ثانیه از جمله دستاوردهای مهم بخش شبکه و تجاری شرکت مخابرات ایران در ۹ ماه ابتدای سال ۱۳۹۸ است.

افزایش مشتریان فعال ADSL مخابرات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مجید صدری با بیان اینکه شاخص‌های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران بهبود مستمر و پایدار یافت، اظهار کرد: بهبود قابل توجه در شاخص‌های کیفی شبکه اعم از latency، جیتر و کاهش پینگ، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده و گزارش تحلیلی ۹ ماهه شرکت نیز موید این نکته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در همین راستا، راه‌اندازی سامانه اندازه‌گیری شاخص‌های کیفی شبکه، (سامانه QOE) نقش شایانی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه، به صورت متوازن در تمام کشور داشته است.

وی افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس‌های تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.

صدری اضافه کرد: تغییر روند مشتریان فعال ADSL از کاهشی به افزایشی، پیاده‌سازی DNS متمرکز کشوری و کاهش زمان پاسخگویی از ۱۰۰ به ۲۰ میلی ثانیه از جمله دستاوردهای مهم بخش شبکه و تجاری شرکت مخابرات ایران در ۹ ماه ابتدای سال ۱۳۹۸ است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمات و در راستای تحقق شبکه تمام IP، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان‌ها با نوسازی و توسعه شبکه IP در حال اجرا و پیاده سازی است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول