اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بسته انتخاباتی| از خیز سیاسیون برای فعالیت انتخاباتی تا تاییدصلاحیت شهردار سابق

نفس‌های ایام برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شماره افتاده و هر روز اخبار انتخاباتی داغ‌تر از دیروز می‌شود. تایید یا رد صلاحیت‌ها، ائتلاف‌ها یا اختلاف‌ها، لیست های انتخاباتی و مواضع حزبی، گروهی و جناحی همگی روز به روز در حال افزایش است و فضای جامعه را بیش از پیش انتخاباتی می‌کند.

بسته انتخاباتی| از خیز سیاسیون برای فعالیت انتخاباتی تا تاییدصلاحیت شهردار سابق

حوزه احزاب خبرگزاری فارس- نفس‌های ایام برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شماره افتاده و هر روز اخبار انتخاباتی داغ‌تر از دیروز می‌شود. تایید یا رد صلاحیت‌ها، ائتلاف‌ها یا اختلاف‌ها، لیست های انتخاباتی و مواضع حزبی، گروهی و جناحی همگی روز به روز در حال افزایش است و فضای جامعه را بیش از پیش انتخاباتی می‌کند. بسته انتخاباتی هرروز به آخرین اخبار انتخاباتی کشور می پردازد.

* جبهه پایداری: حاضریم بر اساس شاخص‌ها به لیست واحد با اصول‌گرایان برسیم

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در واکنش به خبر منتشر شده در این خبرگزاری درباره خروج این جبهه از فرآیند ارائه فهرست واحد انتخاباتی با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، جوابیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که دستیابی به وحدت با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در لیست انتخاباتی همچنان قابل گفت‌وگوست.

*نشست برخی از احزاب اصلاح‌طلب درباره لیست انتخاباتی برگزار شد

نشست برخی از احزاب اصلاح‌طلب درباره لیست انتخاباتی دیروز (پنجشنبه 17 بهمن‌ماه) در تهران برگزار شده است.

در این نشست احزابی همچون مردم سالاری، حزب وحدت و همکاری و خانه کارگر حضور داشته‌اند.

*لیست انتخاباتی جبهه متحد مستقلین در تهران 23 بهمن نهایی می‌شود

حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد مستقلین ایران از نهایی شدن لیست تهران این جبهه  در ۲۳ بهمن‌ماه خبر داد.

فومنی خاطرنشان کرد: جبهه متحد مستقلین بنا دارد در سراسر کشور ۲۹۰ نامزد را معرفی کند و به هیچ عنوان با جریان یا گروه خاصی نیز ائتلاف نخواهیم کرد و از هیچ جناحی نامزد عاریه قرض نخواهیم گرفت.

*سخنگوی حزب اعتماد ملّی: محمدعلی افشانی تائید صلاحیت شد

اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی از تائید صلاحیت محمدعلی افشانی عضو ارشد این حزب و تشکل سیاسی خبر داد.

*«حسین حق وردی» کاندیدای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه شهریار شد

معاون امور استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از انتخاب حسین حق وردی کاندیدای شورای ائتلاف برای حوزه انتخابیه شهریار خبر داد.

*حضور پرشور مردم در انتخابات موجب دلگرمی نظام ایران اسلامی است

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه حضور پرشور و گرم مردم در انتخابات اسفندماه موجب دلگرمی بیشتر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات باید مراقب باشند سیاه‌نمایی نکرده و مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دلسرد کنند.

*امین‌زاده: باید روند قانون‌گذاری معکوس در مجلس یازدهم متوقف شود

 

نماینده اسبق مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم باید قانون‌گذاری بیهوده نکرده و مشکلات مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر نکند، گفت: باید روند قانون‌گذاری معکوس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس متوقف کرده و قوانین مزاحم را حذف کنیم.

*انتخابات پرشور پاسخی دندان‌شکن به رئیس‌جمهور آمریکاست

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه انتخابات پرشور پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکاست، گفت: حضور دلگرم‌کننده مردم موجب صیانت از ایران اسلامی است.

حسینی با بیان اینکه اگر مردم گلایه‌هایی از حاکمیت داشته و نارضایتی از وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور دارند، باید این گلایه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با انتخاب افراد متعهد و متخصص و توانمند در انتخابات مجلس پاسخ دهند تا آنها بتوانند با تشکیل پارلمانی مقتدر به وظایف ریل‌گذاری در کشور عمل کنند.

*نامزد نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در رفسنجان انتخاب شد

حجت الاسلام حسین جلالی مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی به عنوان نامزد نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در رفسنجان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

*کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در فهرست ۳۰ نفره شورای ائتلاف انتخاب شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با اعلام نظر مجمع عمومی اسلامشهر، سعید کرمی به عنوان کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در لیست ۳۰ نفره تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول