اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عضو ارشد حشدالشعبی: از شهید سلیمانی آموختیم که سرباز مطیع امام خامنه‌ای باشیم

عضو ارشد حشدالشعبی عراق با اشاره به اینکه شهید سلیمانی طراح تمامی نبردهای آزادی‌بخش در منطقه بود، گفت ما از این شخصیت بزرگ آموختیم که سرباز مطیع امام خامنه‌ای باشیم.

عضو ارشد حشدالشعبی: از شهید سلیمانی آموختیم که سرباز مطیع امام خامنه‌ای باشیم

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «ابواحمد الجابری» فرمانده السرایا عاشورا از اعضای الحشد الشعبی عراق در کنفرانس بین المللی «شهید سلیمانی، جغرافیای مقاومت و امنیت جهانی»، با اشاره به مجاهدت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: «شهید سلیمانی را باید فرمانده مقاومت جهان نامید.»

وی افزود: «یکی از ویژگی‌های شهید قاسم سلیمانی این بود که ایشان سرباز مطیع امام خامنه ای  بودند. ایشان همیشه می‌گفتند که از  صحبت های امام خامنه ای روحیه می گیریم و اصرار داریم بر این مسیر.»

ابواحمد الجابری گفت: «ایشان در میدان جنگ مثل شیر می جنگیدند ولی با دوستان قلب رئوفی داشتند. ایشان هرگز مغرور نشدند.»

عضو ارشد الحشد الشعبی گفت: «یکی دیگر از ویژگی های شهید سلیمانی این بود که ایشان فکور بودند  و مغز متفکری داشتند. شهید سلیمانی در حقیقت طراح تمامی نبرهای آزادی بخش در منطقه بودند و توطئه های آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان را در منطقه خنثی کردند.»

فرمانده السرایا عاشورا تاکید کرد: «یکی دیگر از ویژگی های ایشان این بود که مسئله عراق را از دغدغه های اصلی خودشان قرار داده بودند، گویا خودشان عراقی بودند. ایشان در خط مقدم همراه سربازان بودند و به سربازان مقاومت روحیه می دادند.»

وی افزود: «پیامی که می خواهیم به شجاعان مقاومت جهان بگویم این است که از حاج قاسم سلیمانی آموختیم که سرباز مطیع امام خامنه ای باشیم.»

الجابری تصریح کرد: «از حاج قاسم آموختیم که چگونه در مسیر حسین قدم برداریم. راه حسین پیروزی یا شهادت است و سرانجام هم حاج قاسم به شهادت رسید. از ایشان آموختیم که باید دنیا را با تمام زرق و برقش ترک کنیم و بنده مخلص خدا باشیم، چنانچه وی ترک کرد.»

عضو ارشد بسیج مردمی عراق گفت: «همچنین از ایشان آموختیم که پیروزی نیازمند جانفشانی است و شهادت بزرگترین پیروزی است که می توانیم به آن دست یابیم. همچنین از حاج قاسم آموختیم که چگونه از اسلام دفاع کنیم.»

ابواحمد الجابری گفت: «به همین دلیل ما در مسیر خودمان باقی می مانیم و به خون پاک ایشان و ابومهدی المهندس وفادار می‌مانیم. ما وفادار می مانیم به اسلام عزیز و مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای. ما در تمام سطوح با دشمنان انسانیت خواهیم جنگید.»

وی در انتهای سخنان خود خطاب به ترامپ گفت: «حساب هایت اشتباه از آب درآمد، فکر کردی حاج قاسم را می کشی و به ما ضربه میزنی ولی وجدان جهانیان را بیدار کردی و روح فداکاری را در میان ما بیدار کردی. با این کار از خون حاج قاسم هزاران حاج قاسم دیگر بیرون خواهد آمد.»

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول