اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سرکرده باندگروگان گیری یک میلیارد ریالی در اقدامی ضربتی دستگیر شد

فرمانده انتظامی هامون گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان هامون سرکرده باندگروگان گیری یک میلیارد ریالی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

سرکرده باندگروگان گیری یک میلیارد ریالی در اقدامی ضربتی دستگیر شد

عباس کشته گر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: اسفندماه سال 92 گزارش یک فقره گروگان گیری در شهرستان "زابل" به پلیس آگاهی گزارش و بلافاصله تیم های از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مردی 50 ساله پس از اخاذی یک میلیارد و 50 میلیون ریال از خانواده اش توسط گروگان گیران و بعد از 12 روز اسارت در محدوده بیمارستان امیرالمومنین(ع) رها شده است.

 کشته گر تصریح کرد: در بررسی اظهارات فرد گروگان گرفته شده، مشخص شد این فرد با یک دستگاه وانت نیسان در محور "سبزوار-رودان" در تردد بود که 5 سرنشین یک دستگاه سواری زانتیا سد راه وی شده و با استفاده از اسپری فلفل و تهدید سلاح کلت او را گروگان گرفته و پس از انتقال وی به یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان "هامون" با خانواده اش تماس گرفتند و با تهدید به کشتن مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال مطالبه و پس از اخاذی او را با چشمان بسته در شهر "زابل" رها کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس با توجه به اظهارات شاکی پرونده و سرنخ های موجود سرکرده باند گروگان گیری را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به متواری بودن متهم در شهرهای مختلف کشور عملیات دستگیری او به کندی پیش می رفت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص بازگشتش به شهرستان "هامون" به دست آمد و تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی بلافاصله برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون بیان داشت: پس از 10 شبانه روز تحقیقات میدانی گسترده سرانجام متهم را که با یک دستگاه سواری زانتیا در محور "زابل-لوتک" در تردد بود در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

کشته گر اظهار داشت: متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجهه با ادله پلیسی و مستندات کشف شده به بزه انتسابی اعتراف و مشخص شد، این فرد با برادر خانم شاکی دارای اختلافات مالی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول