اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزارت کشاورزی تن به شفافیت می‌دهد؟/ کشاورز: ثبت مجوزها هفته آینده انجام می‌شود

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارتخانه در حال بررسی و کار روی تناقض قانونی است تا بعدا دچار مشکل نشویم. این روند بزودی به اتمام می‌رسد و هفته آینده ثبت مجوزهای کسب و کار در پایگاه‌های مربوط انجام خواهد شد.

وزارت کشاورزی تن به شفافیت می‌دهد؟/ کشاورز: ثبت مجوزها هفته آینده انجام می‌شود

عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری در پاسخ به علت عدم ثبت مجوزهای کسب و کار حوزه وزارت جهاد کشاورزی در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب‌وکار کشور گفت: وزارتخانه در حال بررسی و کار روی تناقض قانونی است تا بعدا دچار مشکل نشویم.

وی افزود: این روند به زودی به اتمام می‌رسد و هفته آینده ثبت مجوزهای کسب و کار در پایگاه‌های مربوطه انجام خواهدشد.

به گزارش فارس طبق ماده ۷ قانون اجرایی شدن اصل ۴۴ تمام دستگاه‌هایی که مجوز کسب و کار برای متقاضیان صادر می‌کنند باید شرایط و نحوه اخذ این مجوز را در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کشور ثبت کنند تا مردم بدانند برای کسب و کاری که می‌خواهند راه‌اندازی کنند اولا به کجا مراجعه کنند و دوما چه فرآیندی را برای دریافت این مجوز طی کنند.

ماده ۷ قانون اجرایی شدن اصل ۴۴ از سال ۹۳ تمام دستگاه‌ها را ملزم کرده است تا مجوزهای خود را ثبت کنند اما برخی دستگاه‌ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی، تاکنون این کار را انجام نداده‌اند.

وزیر اقتصاد: وزارت جهاد کشاورزی ثبت مجوزهای خود را تکمیل نکرده است

پیش‌تر دژپسند وزیر اقتصاد گفته بود: بر اساس آخرین آمار گزارش شده برخی از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مجوزات خود را در سامانه پایگاه اطلاع رسانی مجوزات بارگذار نموده‌اند و برخی سازمان‌های دیگر همانند جهاد کشاورزی در حال بارگذاری مجوزات کسب و کار در حوزه کاری خود هستند.

رئیس مرکز پایش بهبود فضای کسب و کار: وزارت جهاد کشاورزی خوب عمل کرده است

اما برخلاف آنچه وزیر اقتصاد و سرپرست وزارت جهادکشاورزی اعلام کرده گویا مرکز پایش و بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص ثبت مجوزهای کسب‌وکار راضی است. علی فیروزی فر رئیس این مرکز در برنامه پایش، وزارت جهاد کشاورزی را جزو دستگاه‌هایی معرفی می‌کند که در ثبت مجوزهای کسب و کار خوب عمل کرده است.

 

فیلم| علی فیروزی فر در برنامه پایش

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول