اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

طرح فاضلاب فامنین کلنگ‌زنی شد

عملیات طرح فاضلاب شهر فامنین با حضور استاندار و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس آغاز شد.

طرح فاضلاب فامنین کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح فاضلاب شهرستان فامنین با حضور استاندار کلنگ‌زنی شد.

استاندار همدان در آیین کلنگ‌زنی این طرح اظهار کرد: فامنین بر مدار توسعه قرار گرفته و به لحاظ شرایط ویژه‌ای که دارد جزو شهرستان‌هایی است که نگاه ما نیز به آن خاص است.

سید سعید شاهرخی افزود: برنامه‌ریزی‌ها و اهدافی برای توسعه این شهرستان در نظر گرفته‌ایم تا بتوان عقب‌ماندگی‌های آن را جبران کنیم بنابراین این پروژه به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های توسعه شهر فامنین آغاز می‌شود.

وی از تلاش‌های نماینده مردم همدان و فامنین، فرماندار و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان به دلیل پیگیری برای شروع این پروژه تشکر و قدردانی کرد‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز هزینه‌های برآورد شده طرح فاضلاب فامنین را حدود ۲۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بیش از ۲ میلیارد تومان آن مربوط به خط انتقال آن شبکه فاضلاب است.

سیدهادی حسینی بیدار با بیان اینکه سال مبدا بهره‌برداری از طرح فاضلاب فامنین سال ۱۴۰۳ و سال مقصد  ۱۴۲۸ با جمعیت حدود ۲۰ هزار نفر تعیین شده است گفت: تولید سرانه فاضلاب در سال مقصد برابر ۱۴۸ لیتر در شبانه‌روز است.

وی افزود: شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب شهر فامنین ۹۲ کیلومترخواهد بود که شامل خطوط انتقال اصلی و فرعی است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول