اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات دشمن‌شکن خواهد بود

استاندار همدان گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در پای صندوق‌های رأی در روز دوم اسفندماه وفاداری خود را به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به رخ دنیا خواهند کشید

حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات دشمن‌شکن خواهد بود

 به گزارش خبرگزاری فارس همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جمع مردم شهر قهاوند به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف از این سفر دیدار با مردم و بررسی وضعیت منطقه است اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد مطالبات اهالی قهاوند با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در تاریخ ایران بزرگ است افزود: این انقلاب با اثرگذاری خود دین مبین اسلام و ارزش‌های انسانی را احیا کرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در بهمن سال ۵۷ شعار محوری انقلاب اسلامی که همان استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است محقق شد ادامه داد:  با تحقق انقلاب اسلامی دست بیگانگان از کشور قطع و مردم بر سرنوشت خود حاکم شدند و جمهوری اسلامی نیز استقرار یافت.

وی با اشاره به اینکه مبنای حرکت انقلاب نیز بر اساس اسلامیت و جمهوریت نظام بود گفت: در راس انقلاب، علاوه بر وجود یک مرجع جهانی، حضور یکپارچه مردم بود که تاکنون انقلاب اسلامی تداوم و قوام یافته است.

شاهرخی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظام استکبار و سلطه را به زیر کشید ادامه داد: حضور بزنگاه مردم در انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و سازندگی نقش راهبردی در پیشرفت کشور داشت.

وی با تأکید بر اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در پای صندوق‌های رأی در روز دوم اسفندماه وفاداری خود را به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به رخ دنیا خواهند کشید افزود: مردم با رای خود نخبگان را انتخاب می‌کنند تا قانونگذاری صورت گیرد.

استاندار همدان از اهمیت انتخابات مجلس سخن به میان آورد و گفت: مردم با شناخت و آگاهی همانطور که در تشییع پیکر شهید سلیمانی دنیا را به حیرت واداشتند در انتخابات نیز حضور پررنگ خواهند داشت.

وی حضور پرشور در تشییع پیکر سردار را نشان از عمق باورهای مردم به انقلاب و شهادت دانست و تصریح کرد: با وجود اینکه در ۴۰ سال گذشته دشمنان انواع حیله و مکر را علیه کشور به کار گرفته‌اند اما اقدامات خوب و قابل تقدیری در این سرزمین انجام شده است.

شاهرخی ادامه داد: امروز هدف آمریکا در اعمال تحریم‌های ظالمانه فشار بر مردم ایران است چراکه حکومت متعلق به مردم است، البته مردم جانانه مقاومت کردند و به فرامین رهبری گوش جان سپردند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در سراسر استان در جریان است گفت: یکی از پروژه‌های با ارزش قهاوند مسیر همدان- ملایر ـ قهاوند است که این منطقه را به شاهراه تبدیل خواهد کرد.

استاندار همدان از احداث گاوداری ۶ هزار راسی در این منطقه خبر داد و افزود: احداث این واحد به منظور ایجاد رونق به مانند یک چاه نفت در قهاوند ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ روستا از ۳۸ روستا در این منطقه بهسازی شده است تصریح کرد: از مجموعه راه‌های این شهر ۳۰ راه آسفالته داریم که باید بهسازی شود.

شاهرخی در ادامه به کار مطالعات فاضلاب شهر قهاوند پرداخت و گفت: این اقدام باید با جدیت پیگیری شود چراکه باعث افزایش کیفیت زندگی در منطقه خواهد شد.

وی استاندار همدان با بیان اینکه بیش از ۲۰ خانه بهداشت فعال در منطقه قهاوند خدمات ارائه می‌دهند افزود: البته باید سطح خدمات بهداشتی در این منطقه ارتقا یابد.

استاندار همدان در پایان تأکید کرد: امیدواریم  با پیگیری‌های لازم اقداماتی که در این منطقه طرح‌ریزی شده است تحقق یابد.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول