اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور پرشور ایرانیان در انتخابات، تحرکات ایذایی دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه حضور انبوه و گسترده مردم در انتخابات اسفند نشان‌دهنده اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران بوده و خاری در چشم دشمنان است گفت: این حضور می‌تواند شکست دیگری را به دشمنان تحمیل کند.

حضور پرشور ایرانیان در انتخابات، تحرکات ایذایی دشمنان را خنثی می‌کند

داود محمدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره حضور مردم در انتخابات اسفندماه اظهار داشت: حضور مردم رد صحنه‌های مختلف در حاکمیت اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و هر موقع یاوگویی‌های استکبار و دشمنان شدت پیدا کرده و آنها حرکات ایذایی علیه جمهوری اسلامی انجام داده‌اند مردم بزرگ ایران با حضور در صحنه‌های مختلف تودهنی محکمی را به آنها زده‌اند.

وی افزود:‌ حضور مردم ممکن است در انتخابات باشد و یا راهپیمایی‌های مختلف، ضمن اینکه در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی هم جمعیت میلیونی حضور پیدا کردند که آن هم موجب بهت و حیرت دشمنان شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور انبوه و گسترده مردم در میادین مختلف نشان‌دهنده اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران بوده و خاری در چشم دشمنان است.

محمدی بیان داشت: برخی اوقات دشمنان تحرکاتی را علیه کشورمان انجام می‌دهند که مردم جهت خنثی‌سازی توطئه‌های آنها و حمایت از ارزش‌های انقلابی در صحنه‌ها حضور جدی‌تری پیدا می‌کنند.

وی با تأکید براینکه مردم باید در انتخابات اسفندماه حضور بسیار پرشوری داشته و مشت محکم دیگری را بر دهان دشمنان بزنند، افزود: این حضور می‌تواند شکست دیگری را به دشمنان علیه حرکات ایذایی آنان تحمیل کرده و توطئه‌های آنها را خنثی کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول